Palvelut

Löydä sisällöt sivun alkuperäisen tekijän, päivittäjän tai sisällönomistajan perusteella

Tässä ohjeessa kerromme, miten aalto.fi-sivuston sisältöjä voi suodattaa sisällön tekijän (author), päivittäjän (editor) ja sisällönomistajan (content owner) perusteella.

Aalto.fi-sivuston sisältöjä voi suodattaa seuraavilla rooleilla:

• sivun alkuperäinen tekijä (engl. author)
  • sivua viimeksi päivittänyt (engl. editor)
  • sisällönomistaja (engl. content owner).

Sivuston kaikki sisällöt löytyvät listattuna vasemman yläkulman Sisältö-painikkeen takaa.

Löytääksesi kaiken itse luomasi sisällön, ala kirjoittaa nimeäsi kenttään “Authored by”. Valitse listalta oma nimesi kun se tulee esiin, ja paina "Filter"-painiketta.

Löytääksesi kaikki sisällöt joita olet muokannut, käytä samalla tavalla toimivaa "Edited by" -kenttä toimii samalla tavalla.

Jos taas haluat etsiä sisältöjä sisällön omistajan perusteella, toimi kuten yllä, eli ala kirjoittaa nimeä "Content owner" -kenttään.

Muilla suodattamilla voit rajata tuloksia esimerkiksi sisällön kielen perusteella tai sisältötyypin perusteella, esimerkiksi löytääksesi luomasi englanninkieliset uutiset.

Drupalin sisältölistauksen hakukentät, joissa korostettuina ovat kentät "Authored by", "Edited by" ja "Content owner".

Kaipaatko lisää Drupal-ohjeita?

Student at laptop. Photo by Aalto University / Aino Huovio

Aalto.fi-sivuston erilaiset sivutyypit

Haluatko oppia lisää aalto.fi-sivustolla käytettävistä sivutyypeistä?

Drupal: Aalto.fi-sivusto
Drupal image for Comms use only. Abstract image, yellow.

Ohjevideot – tutoriaalit aalto.fi:n päivittämiseen

Aalto.fi-sivuston videotutoriaalit yhdellä sivulla. Opi, kuinka luot esimerkiksi sivun ja tapahtuman.

Palvelut
Tätä palvelua tarjoaa:

Viestintäpalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.