Tällä sivulla on listaus yliopiston uutisista aikajärjestyksessä.  Nostoja kiinnostavista uutisista, tärkeistä tapahtumista ja muusta ajankohtaisesta löydät sivulta

Ajankohtaista.

Tietoa ja uutisia yliopiston opiskelijoille löydät

Opiskelijan oppaasta

Aalto-yliopistossa tapahtuu

Build systems course
Luennot ja seminaarit, Työpajat

Build Systems Course - 8-11/October/2024 - Online

Haluatko oppia tutkimusohjelmistojen kehityksestä? Liity mukaan tälle neljän päivän verkkokurssille, jossa saat myös tukea ohjelmistokehitykseen!
Tyylitelty kuvaus ydin- ja periferia-alueista, sosiaalisista polttopisteistä ja ryhmäidentiteeteistä.
Väitöstilaisuudet

Väitös tietotekniikan alalta, DI Javier Ureña Carrion

Ihmisten vuorovaikutus ystävyyksistä sosiaalisen median tykkäyksiin paljastaa sosiaalisia rakenteita, identiteettejä ja ryhmädominansseja.
Image from remote site: www.aalto.fi
Luennot ja seminaarit

Tähtitiistai: Näkymätön maailmankaikkeus (ulkoinen linkki)

Tähtitiistait ovat osa Metsähovin radio-observatorion 50-vuotisjuhlavuoden ohjelmaa, jolla haluamme tuoda tähtitieteen lähelle jokaisen arkea. Tervetuloa mukaan!
Puhutaan suomea
Kielet ja monikulttuurisuus

Puhutaan suomea -keskustelukerho jatkuu syksyllä 2024

Tervetuloa oppimaan ja kehittämään suomen kielen taitojasi!