Tällä sivulla on listaus yliopiston uutisista aikajärjestyksessä.  Nostoja kiinnostavista uutisista, tärkeistä tapahtumista ja muusta ajankohtaisesta löydät sivulta

Ajankohtaista.

Tietoa ja uutisia yliopiston opiskelijoille löydät

Opiskelijan oppaasta

Aalto-yliopistossa tapahtuu

Student Guide, tapahtumakuva
Opiskelijat

Opiskelu käyntiin Pomodoron avulla

Yhteinen opiskeluhetki verkossa Pomodoro-tekniikkaa hyödyntäen. Tule mukaan opiskelemaan ohjatusti ja nappaa vinkit tehokkaampaan työskentelyyn Pomodoro-tuokioista!
Kierrätyskeskuspaja
Kampus, Opiskelijat

Tuo tullessas, vie mennessäs - kaikille avoin kierrätystapahtuma

Tervetuloa mukaan jo neljännen kerran järjestettävään kierrätystapahtumaan, joka on käynnissä koko viikon ajan, 18.3.-22.3., Otakaari 1:n aulassa.
People at Aalto School of Business
Akateemiset tapahtumat

Qual+ & IB tutkimusseminaari (hybridi): Professori Tim Andrews - surviving the review process

Qual+ ja IB -tutkimusseminaarissa puhuu professori Tim Andrews.
Handling of Personal Data in Research (Q&A)
Luennot ja seminaarit, Henkilöstökoulutukset, Tiimien tuki, Tutkimusta tukeva koulutus

Handling of Personal Data in Research (Q&A), 18.3.2024

Tule kysymään henkilödatan käytöstä tutkimuksessa Aalto-yliopiston laki- ja tutkimuspalveluiden asiantuntijoilta.