Kauppakorkeakoulu

Partneriohjelma pitkäjänteiseen kumppanuuteen

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoululla on oma partneriohjelma, joka rakentaa ja ylläpitää tiiviitä, pitkäaikaisia suhteita korkeakoulun ja yritysten välillä. Se on lajissaan ainutlaatuinen Suomen korkeakouluissa ja avaa yhteyksiä myös Aalto-yliopiston muihin kouluihin.
Partnership Program

Partneriohjelma tarjoaa selkeän yhteistyömallin ja rakenteen yhteistyölle. Tämä mahdollistaa kumppanuussuhteen kehittämisen ja syventämisen kohti pidempiaikaista strategisen tason kumppanuutta.

Yritykset solmivat Kauppakorkeakoulun kanssa 2–3 vuoden kumppanuussopimuksen. Yhteistyön painopisteet määritellään yhdessä molempien osapuolten kesken. Tällä hetkellä Premium Partnereita on 12: Alma Media, Deloitte, EY, Finavia, Hilti, Konecranes, K-ryhmä, KPMG, OP, Posti, PwC, S-ryhmä

Partneriohjelma tarjoaa yhteistyökumppaneille väylän ja näköalapaikan yhteistyön rakentamiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon kansainvälisesti tunnustetun Kauppakorkeakoulun kanssa.

Kauppakorkeakoulun oma partneriohjelma tarjoaa kumppaniyrityksille:

  • Erinomaisen väylän ja toimivan rakenteen yliopistoyhteistyön rakentamiseen, ylläpitoon ja kehittämiseen
  • Arvokkaita opiskelijakontakteja sekä pääsyn sisään tiedeyhteisöön
  • Mahdollisuuden jakaa tietoa ja osaamista opetus- ja asiantuntijayhteisön kanssa
  • Tuoreita näkökulmia ja pääsyn uuden tiedon lähteille
  • Mahdollisuuden lisätä näkyvyyttä ja kehittää työnantajakuvaa suunnitelmallisesti
  • Omiin tarpeisiin parhaiten soveltuvan ratkaisun
  • Oman yhteyshenkilön ja mahdollisuuden kehittää kumppanuustoimintaa pitkällä aikavälillä
Räätälöity opiskelijoiden yritysprojekti PwC:lle, työryhmä

Opiskelijat selvittivät PwC:lle uuden EU-lainsäädännön vaikutuksia suomalaisiin alustayrityksiin

PwC:n toimeksi antamassa projektissa selvitettiin sääntelyiden vaikutusta alustatalouden toimijoiden liiketoimintamalleihin sekä datankäyttömahdollisuuksiin.

Uutiset
Iloinen nainen ja tabletti. Kuva: Kalle Kataila

Opiskelijat tutkivat uusia mahdollisia liiketoimintamalleja S-ryhmän ruoan verkkokaupalle

Ehdotettuja liiketoimintamalleja voidaan soveltaa ruoan verkkokaupan toiminnassa, sanoo SOK:n verkkokauppojen kehityksestä vastaava johtaja.

Uutiset
Picture of Aalto Talent Expo fair in action

Aalto Talent Expo 2021 -messut järjestettiin onnistuneesti livenä & virtuaalisesti

”Virtuaalisen maailman ja fyysisten messujen yhdistäminen on ehdottomasti hyvä juttu, jatkakaa sillä!”

- Opiskelijapalaute Aalto Talent Expo -messuilta

Uutiset

Lisätietoja

Annemari Rautio

Annemari Rautio

Senior Manager, Corporate Relations, School of Business
  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu