Keskon ja Aallon yhteisprojektissa tutkittiin Retail median kehitystä suunnaten katse sekä arkeen että ostohetkeen
Kesko sai opiskelijaprojektista ulkopuolisen näkökulman mainostaja-asiakkaidensa odotuksiin, tarpeisiin ja medioiden tuotekehitykseen.
Partneriohjelma tarjoaa selkeän yhteistyömallin ja rakenteen yhteistyölle. Tämä mahdollistaa kumppanuussuhteen kehittämisen ja syventämisen kohti pidempiaikaista strategisen tason kumppanuutta.
Yritykset solmivat Kauppakorkeakoulun kanssa 2–3 vuoden kumppanuussopimuksen. Yhteistyön painopisteet määritellään yhdessä molempien osapuolten kesken. Tällä hetkellä Premium Partnereita on 9: ABB, Alma Media, Deloitte, EY, Hilti, K-ryhmä, KPMG, OP Pohjola ja PwC.
Partneriohjelma tarjoaa yhteistyökumppaneille väylän ja näköalapaikan yhteistyön rakentamiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon kansainvälisesti tunnustetun Kauppakorkeakoulun kanssa.
Kauppakorkeakoulun oma partneriohjelma tarjoaa kumppaniyrityksille:
Kesko sai opiskelijaprojektista ulkopuolisen näkökulman mainostaja-asiakkaidensa odotuksiin, tarpeisiin ja medioiden tuotekehitykseen.
Aalto-opiskelijat työskentelivät yhteistyössä Alma Median kanssa hinnoittelun optimoimiseksi ja tulonmuodostuksen tehostamiseksi.
Projektissa käsiteltiin datan hallinnan ja hyödyntämisen kasvavaa monimutkaisuutta liiketoimintaprosesseissa.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2024 lähtien.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2019 lähtien.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2006.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2002.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2021.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2002.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2018.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2013.
Kauppakorkeakoulun partneri vuodesta 2001.