Dekanens lista 2022–2023 vid Högskolan för ingenjörsvetenskaper

Den nya Dekanens listan har kommit ut. Studerande som blivit fått en hedersomnämning, har valts baserat på deras akademiska prestationer under det föregående läsåret 2022–2023. Listans syfte är att uppmärksamma studerande som har lyckats med sina studier.

Dekanens lista sammanställer en lista över alla kandidat- och magisterstudenter som avlagt minst 60 sp vid Högskolan för ingenjörsvetenskaper under ett läsår, med ett medeltal på minst 4,0.

Studerande som placerat sig på listan har informerats och betts om tillstånd att ha sina namn publicerade. Utöver namntavlans publicering erbjuds de ett personligt diplom undertecknat av högskolans dekanus samt ett halarmärke. Den nya Dekanens lista-tavlan kommer att publiceras i början av 2024 i lobbyn på andra våningen i huvudbyggnaden (Otsvängen 4).

Gratulationer till dem som kommit med på listan och till alla studerande på vår högskola som har uppnått sina mål!

Mer information: Studiechef Mirka Jalonen, [email protected].

• Publicerat:
  • Uppdaterad: