Lahjoita tulevaisuus

100 000 alumnia yli 80 maassa

Aalto-yliopisto tarjoaa alumneille monipuolisia mahdollisuuksia elämänlaajuiseen oppimiseen ja verkostoitumiseen.
Opiskelijat juhlivat lukukauden aloitusta opiskelijahaalareissa. Kuva: Lasse Lecklin
Matti Aksela
Matti Aksela, diplomi-insinööri ja tekniikan tohtori, Vice President, Services, WithSecure Oyj

”Opintoni Aalto-yliopistossa antoivat minulle erinomaisen osaamispohjan ja valmiudet työuralleni. Muistan yhä, kuinka meille teknillisen fysiikan fukseille sanottiin ensimmäisenä opiskelupäivänä: ”Täällä opitte oppimaan”. Kyse ei ole vain siitä mitä opimme, vaan myös siitä, miten tärkeää jatkuva oppiminen ja kehittyminen on.

Koneoppimisen maisteri- ja tohtoriopinnot, tutkimus huippuryhmässä ja sivuaineeni ohjelmistojärjestelmistä sekä tuotantotaloudesta antoivat minulle todella vahvan perustan sekä teknisiin että johtotehtäviin ja myös enemmän kaupallista vastuuta sisältäviin tehtäviin.

Muistan yhä lämmöllä ja kiitollisena opiskeluaikaani. Haluan myös auttaa uusia opiskelijoita ja olla edelleen mukana Aallon toiminnassa.”

Alumnit maailmalla

Katso mistä kaikkialta alumnejamme löytyy. Aalto-yliopiston alumneja on yli 100 000 yli 100 maassa!

Klikkaa tästä karttaan
PowerBI kartta alumneista
Students celebrating Aalto Day One outside in overalls, with confetti flying.

Aalto-yliopisto

Lahjoitus Aalto-yliopistolle on sijoitus kestävään ja kilpailukykyiseen Suomeen. Yhdessä voimme ratkaista yhteiskunnan suurimpia haasteita!

Lahjoitustapa
Valitse lahjoitussumma