Lahjoita tulevaisuus

100 000 alumnia yli 80 maassa

Aalto-yliopisto tarjoaa alumneille monipuolisia mahdollisuuksia elämänlaajuiseen oppimiseen ja verkostoitumiseen.
Kuvassa punaiset ja siniset haalarit ja wappurekvisiittaa.

Aalto-yliopisto tarjoaa alumneille monipuolisia mahdollisuuksia elämänlaajuiseen oppimiseen ja verkostoitumiseen:

Farah Salah
Farah Salah, Diplomi-insinööri, R&D Manager, Nokia

”Aalto-yliopisto tarjosi minulle hienoja kokemuksia opintojeni aikana ja mahdollisti pääsyn työelämään. Aallolla on Suomessa erittäin hyvä maine. Mielestäni se oli yksi syy sille, että pääsin Nokialle kesätöihin. Tein myös diplomityöni Nokialle ja sain yhtiöstä kokoaikaisen työn valmistumisen jälkeen. Työskentelin ensin 5G-tekniikan ohjelmistoinsinöörinä 2,5 vuotta ja viime kesänä siirryin nykyiseen esimiestehtävääni.

Opintojeni aikana totuin elämään Suomessa ja muodostin pitkäaikaisia ystävyyssuhteita. Aallossa pääsin kehittämään taitojani ja verkostoitumaan – ja pitämään hauskaa.”

Aalto University A logo in nature

Lahjoita tulevaisuus

Lahjoitus Aalto-yliopistolle on sijoitus kestävään ja kilpailukykyiseen Suomeen. Yhdessä voimme ratkaista yhteiskunnan suurimpia haasteita!

Lahjoitustapa
Valitse lahjoitussumma