Kauppakorkeakoulu

Näkyvyyttä nimikkosalien kautta

Jatkuva näkyminen koululla oman nimikkosalin avulla sekä aktiivinen osallistuminen opiskelijoille tarjottaviin tapahtumiin luovat positiivista mielikuvaa yrityksestä työnantajana.
Deloitten nimikkosali Kauppakorkeakoulun U-siivessä (Otakaari 1). Kuva: Roope Kiviranta / Aalto-yliopisto
Deloitten nimikkosali Kauppakorkeakoulun tiloissa Kandidaattikeskuksessa. Kuva: Roope Kiviranta / Aalto-yliopisto

Nimikkosalinäkyvyys: Oma nimikkosali on ennen kaikkea keino tukea opiskelijoita ja kauppatieteiden opetusta myötävaikuttamalla opetustilojen laadukkuuteen ja viihtyvyyteen. Samalla se on yksi näkyvä osa yrityksen työnantajakuvan rakentamista opiskelijoiden keskuudessa.

Sali nimetään sponsorin mukaan ja tätä nimeä käytetään yleisesti salista puhuttaessa. Salia voi käyttää omiin tarkoituksiinsa veloituksetta kaksi kertaa vuodessa.

Otaniemen kampuksen nimikkosalit:
Alma Media, Amer Sports, Deloitte, Finavia, Jenny ja Antti Wihurin rahasto, K-ryhmä, Konecranes, KPMG, OP, Posti, PwC, Saastamoisen säätiö, S-ryhmä.

Lisätietoja:

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu