Lahjoita tulevaisuus

100 000 alumnia yli 80 maassa

Aalto-yliopisto tarjoaa alumneille monipuolisia mahdollisuuksia elämänlaajuiseen oppimiseen ja verkostoitumiseen.
Kuvassa punaiset ja siniset haalarit ja wappurekvisiittaa.

Aalto-yliopisto tarjoaa alumneille monipuolisia mahdollisuuksia elämänlaajuiseen oppimiseen ja verkostoitumiseen:

Kasvokuva Hanna Porasesta, joka katsoo hymyillen kameraan.
Hanna Poranen, Taiteiden ja kauppatieteiden maisteri 2015, strateginen ja liiketoimintamuotoilija, suunnittelutoimisto Inventas / Oslo

”Aalto-yliopisto on tarjonnut upean kasvualustan kehittyä monialaiseksi osaajaksi. Mitä pidemmälle ja poikkitieteellisempiin tehtäviin olen urallani edennyt, sitä suurempaan merkitykseen Aallosta saadut opit ovat nousseet”, kertoo Aallon alumni, Taiteiden ja kauppatieteiden maisteri, Hanna Poranen.

”Kyky keskustella ja työskennellä eri alojen ammattilaisten kanssa on ollut ratkaisevan tärkeää. Aalto on antanut minulle elinikäisiä ystäviä, ammatillisen tukiverkoston sekä eväät työskennellä kansainvälisillä markkinoilla. Tähän toivon myös uusien aaltolaisten pääsevän kiinni.”

A-logo on dock

Lahjoita Aalto-yliopistolle