Studera vid Aalto

Admission to the Bachelor’s Programme in Economics, Bachelor and Master of Science in Economics and Administration (3 + 2 years)

Aalto-universitet har ingen ekonomutbildning på svenska. Därför information om Bachelor’s Programme in Economics är bara på engelska och finska. Till Bachelor’s Programme in Economics söker man via portalen Studieinfo.fi under ansökningstiden i den första gemensamma ansökan på våren. Information om ansökning finns på denna sidan på finska och på engelska.
Economics-kandidaattiohjelma

Hakemus ja vaadittavat liitteet

Liitä hakulomakkeelle seuraavat liitteet:

1. Hakukelpoisuuden osoittavat liitteet (sekä käännökset tarvittaessa)
  2. Jos haet SAT/ACT- testitulosten perusteella: SAT/ACT-testitulosten tulee saapua suoraan testinjärjestäjältä, lisäksi testitulosraportti tulee ladata hakulomakkeelle
  3. Passi tai muu henkilöllisyystodistus (sekä käännös tarvittaessa)
  4. Oleskelulupakortti (tarvittaessa)

Tässä osiossa on ohjeet liitteiden toimittamiselle. Lue ohjeet huolellisesti ja lataa liitteet Opintopolun hakemukselle annettuihin määräaikoihin mennessä. Skannaa alkuperäiset dokumentit värillisinä ja tallenna ne PDF-muodossa. Kopioiden ei tarvitse olla oikeaksi todistettuja.

Hakemuksesi hylätään, jos et toimita vaadittuja liitteitä annettuihin määräaikoihin mennessä. Jos tarvitsemme lisätietoa hakemuksestasi tai toimittamistasi liitteistä, olemme sinuun yhteydessä sähköpostitse hakuajan päättymisen jälkeen. Hakemuksesi hylätään jos et vastaa lähettämäämme viestiin annetun määräajan sisällä

Kun olet lähettänyt hakemuksesi, saat sähköpostiisi siitä vahvistusviestin. Pääset muokkaamaan hakemustasi ja lataamaan liitteitä Oma Opintopolku-palvelussa. Jos et voi käyttää Oma Opintopolku-palvelua, pääset muokkaamaan hakemustasi ja liitteitäsi sähköpostiisi lähetetyssä vahvistusviestissä olevan linkin kautta. Voit muokata hakemuksesi tietoja vain hakuaikana. Hakuajan päättymisen jälkeen voit muokata tai ladata liitteitä hakemukselle liitekohtaiseen määräaikaan saakka.

Huomioi jos haet useammassa haussa: sinun täytyy liittää liitteet hakulomakkeellesi erikseen joka haussa. Yhden haun yhteydessä toimitettuja liitteitä ei huomioida muissa hauissa. Esimerkiksi kevään ensimmäisessä yhteishaussa toimitettuja liitteitä ei oteta huomioon kevään toisessa yhteishaussa, eikä kevään toisessa yhteishaussa toimitettuja liitteitä oteta huomioon kevään ensimmäisessä yhteishaussa.

Kontaktuppgifter

Kontaktuppgifter och öppethållningstider för Aalto-universitetets ansökningsservice finns på sidan Kontaktuppgifter.

Ansökningsalternativ

Student sitting outside of the School of Business building

Economics, Bachelor of Science (Economics and Business Administration) and Master of Science (Economics and Business Administration)

Bachelor’s Programme in Economics ger verktyg och kunskap för att förstå och förklara aktuella fenomen i världen ur ett ekonomiskt perspektiv.

Utbildningsutbud
  • Publicerat: