Opiskelu Aallossa

Haku Aalto Bachelor's Programme in Science and Technology -kandidaattiohjelmaan, tekniikan kandidaatti ja diplomi-insinööri (3 v + 2 v)

Haku englanninkieliseen Aalto Bachelor's Programme in Science and Technology -kandidaattiohjelmaan järjestetään 8.-23.1.2025. Haku koskee syksyllä 2025 alkavia opintoja. Hakijat valitaan suorittamaan tekniikan kandidaatin ja diplomi-insinöörin tutkintoa. Valinta englanninkielisiin tekniikan kandidaattiopintoihin tapahtuu joko SAT/ACT-testin tulosten tai ylioppilas-, IB-, EB- tai DIA-/RP-tutkinnon arvosanojen perusteella.

Sivua päivitetään parhaillaan ja kevään 2025 hakuohjeet julkaistaan tällä sivulla 23.9.2024 mennessä.
A group of students working on a group assignment

Yhteystiedot

Aalto-yliopiston Hakijapalveluiden yhteystiedot sekä asiakaspalvelun aukioloajat löydät Yhteystiedot -sivulta.

Hakukohteet

Students in lab with protective gear

Chemical Engineering, Bachelor of Science and Master of Science (Technology)

Lähde mukaan matkalle kemian tekniikkaan. Tämä pääaine on suunniteltu innovoinnista, kestävyydestä, kemiasta ja ongelmanratkaisusta kiinnostuneille.

Department of Accounting: Unto Rautio

Computational Engineering, Bachelor of Science and Master of Science (Technology)

Computational Engineering -pääaineessa opit simuloimaan fyysisten esineiden, nesteiden ja kaasujen käyttäytymistä ratkaistaksesi tosimaailman ongelmia.

Aalto University / students in a class room / photography Aino Huovio

Data Science, Bachelor of Science and Master of Science (Technology)

Data Science -pääaineessa opiskelijat syventyvät tietoyhteiskuntamme peruskysymyksiin, joissa datatieteen ammattilaisille on yhä enemmän kysyntää.

Aalto University / students in the corridor / photography Aino Huovio

Digital Systems and Design, Bachelor of Science and Master of Science (Technology)

Digital Systems and Design -pääaine tekee sinusta sähkötekniikan ja suunnittelun leikkauspisteessä toimivan asiantuntijan, jolla on käytännön taidot johtaa alaansa.

Koulutustarjonta
Aalto University / two students working together in a co-working space / photography Aino Huovio

Quantum Technology, Bachelor of Science and Master of Science (Technology)

Sukella syvälle kvanttiteknologiaan, ja opi uusia laskenta-, viestintä- ja anturiparadigmoja, jotka määrittävät tekniikan tulevaisuuden.

URL kopioitu