Kauppakorkeakoulu

Järjestä oman vuosikurssin tai muun alumniryhmän tapaaminen

Alumnien vuosikurssitapaamisissa sinulla mahdollisuus tavata opiskelukavereita valmistumisen jälkeen.
An alumni class celebrating together at the School of Business Homecoming Day 2018

Tarjoamme mielellämme apua vuosikurssitapaamisten tai muiden alumnien omien tapahtumien järjestämiseen. Kauppakorkeakoulu tarjoaa ravintola Arvon vuosikurssien ja muiden alumniryhmien käyttöön sovittuina aikoina. Voit myös halutessasi järjestää vuosikurssitapaamisen ravintola Töölön tiloissa. Ota meihin yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä!

Näin saat järjestettyä esimerkiksi vuosikurssitapaamisen Kauppakorkeakoululla:

1. Kutsu koolle järjestäjätoimikunta (voit myös toimia yksin, jos aikasi riittää) ja tehkää alustava suunnitelma tapahtumasta aikatauluehdotuksineen.
  2. Ota yhteyttä Kauppakorkeakoulun alumnisuhteiden asiantuntijaan, mieluiten sähköpostitse: [email protected].
  3. Kun olet sopinut koulun alumnisuhteiden asiantuntijan kanssa tapahtuman konseptista ja päivämäärästä, voi koulu lähettää puolestasi kutsut kaikille niille asianosaisille alumneille, joiden yhteystiedot löytyvät Aalto-yliopiston alumnirekisteristä (koulu lähettää yhden postikutsun ja yhden sähköpostikutsun tai vaihtoehtoisesti kaksi sähköpostikutsua; save the date ja virallinen). Tietosuojalain puitteissa koulu ei voi luovuttaa rekisterissä olevia yhteystietoja alumnien käyttöön.
  4. Sovi tapahtuman tarjoiluista erikseen valitsemasi ravintoloitsijan kanssa (koulun alumnisuhteiden asiantuntija antaa tarvittavat yhteystiedot, jos haluat järjestää tapahtuman Kauppakorkeakoulun tilassa).
  5. Jos haluat, että alumniryhmänne pääsee osallistumaan talokierrokselle Kauppakorkeakoulun rakennuksessa Otaniemessä, sovi tästä erikseen koulun alumnisuhteiden asiantuntijan kanssa.
Töölö hall seated banquet buffet

Vuosikurssitapaamisen järjestäminen ravintola Töölössä

Vuosikurssitapaamisen järjestäminen on mahdollista myös vanhan Kauppakorkeakoulun tiloissa ravintola Töölössä. Tiloissa operoiva Kanresta järjestää ravintolasalissa yksityistilaisuuksia ja tarjoaa kaikille alumniryhmille esimerkiksi vuosikurssitapaamisen yhteydessä alkumaljan veloituksetta, kun yksityistilaisuus järjestetään Kanrestan tiloissa.

Kanresta operoi ravintola Töölön, juhlasalin ja auditorion kokonaisuutta ja samalla vastaa myös niiden tarjoiluista. Töölön juhlasali on yksi Suomen kauneimmista saleista, jossa järjestetään mm. gaaloja, messuja, konsertteja ja illallisia. Auditorio on myös ahkerassa seminaarikäytössä.

Mikäli haluat järjestää vuosikurssitapaamisen ravintola Töölössä, voit olla tarjoiluiden ja tilan osalta suoraan yhteydessä ravintola Töölöön:

050 473 7277/ myyntipalvelu

Liity tai päivitä tietosi

Tervetuloa Aallon alumniyhteisöön! Voit päivittää yhteystietosi sekä tilata Aalto University Magazine -lehden ja alumnisähköpostin täältä.

Liity tai päivitä yhteystietosi ja tilauksesi
update your information

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun alumnisuhteet

Tunnelmia Kauppakorkeakoulun alumnitilaisuuksista

Kuppilan cumlaude ja muita mukavia muistoja 50 vuoden varrelta

Vuosikurssi -72 kokoontui Kauppakorkeakoululla lukuvuoden avajaispäivänä 6.9.2022.

Class 1972 of the School of Business.

”Moni Kauppiksen lehtori ja professori on jäänyt mieleen vuosikymmeniksi”

Kauppakorkeakoulun vuosikurssi -54 kokoontui Aalto-yliopisto Töölössä.

Kauppiksen alumneja, vsk -54

Onerva Vartiainen: ”Olen tavattoman kiitollinen kaikesta, mitä Kauppakorkeakoulu minulle antoi”

Vuosikurssi -52 tapasi Ekonominaukiolla maaliskuun ensimmäisenä maanantaina.

Yksitoista Kauppakorkeakoulun vuosikurssi -52 alumnia kokoontui Ekonominaukiollasaan.

Kauppakorkeakoulun alumnit palasivat Kauppikselle 70 vuotta opintojensa aloittamisen jälkeen

Orastava kansainvälisyys, ystävät, kuorolaulu ja opintojen jälkeinen varma työpaikka ovat muistoissa päällimmäisinä.

Vuosikurssin -49 alumnit Helga Dahlgren (vas.), Olli Nuotio ja Kristina Puranen

Vuosikurssijuhlat ovat osa Kauppakorkeakoulun perinteikästä alumnitoimintaa

Kauppakorkeakoulun uusi rakennus Otaniemessä tarjoaa hyvät tilat myös vuosikurssijuhlien järjestämiselle jatkossa.

Vuosikurssi -52 kokoontuu vuosittain yhteiselle lounaalle.

Vuonna 1949 aloittanut vuosikurssi tapasi

Kurssin valmistujaisista tulee kuluneeksi 65 vuotta. He ovat ensimmäinen Töölön kampuksella aloittanut vuosikurssi.

1949_aloittaneet_fi.jpg

Kauppakorkeakoulun ylioppilaskunnan järjestämä FINNFOCUS 68 -vientinäyttely oli aikansa tapaus

Yli 140 yrityksellä oli näyttelyosastonsa Finnpartner-autolautalla Finnfocus-vientinäyttelyssä vuonna 1968.

Kuvassa näkyy Finnpartner-autolautta, jolla järjestettiin Finnfocus-vientinäyttely.

Tiivis Seiskan Siskot ja Veljet -ryhmä syntyi KY:n asuntolassa vietettyjen vuosien aikana

Historiikki kertoo vuosista 1962–2017 ryhmäläisten näkökulmasta.

KY7-historiikin kannet

Finnfocus-vientinäyttely ja vanhat opiskelukaverit eivät unohdu

Kauppiksen riemumursut kokoontuivat kurssijuhlaan 50 vuotta opintojen aloittamisen jälkeen.

Riemumursut, joiden joukossa myös Yrjö Somersalmi, kokoontuivat kurssijuhlan merkeissä Kauppiksella 17.9.2015.
Kauppakorkeakoulun alumneille