Hyr en lokal på Aalto-universitetets campus för ditt evenemang

Aalto-universitetet erbjuder mångsidiga lokaler av hög kvalitet för diverse evenemang. Vi har fler än 100 lokaler tillgängliga på campusen i Otnäs. Utöver Aalto-universitetets intressentgrupper och partner är även andra aktörer välkomna att ordna evenemang vid universitetet.
Dipoli events

Lokaler och bokningar

Vi erbjuder allt från mindre 10 personers utrymmen upp till ett 600 personers auditorium. Basutrustningen i våra lokaler omfattar en dataprojektor, en projektionsduk, en dator, Aalto Open-internetanslutning och möjlighet att ansluta sin egen bärbara dator.

Våra lokaler är tillgängliga för företag, forskarsamfund samt offentliga och allmännyttiga sammanslutningar, föreningar och medborgarorganisationer. Våra lokaler kan inte bokas för partipolitiska eller religiösa evenemang.

Bokning av lokaler för utomstående sköts via Aalto-universitetets lokalförsäljning. Bokningar kan huvudsakligen göras endast för det aktuella läsåret. Ta kontakt via e-post [email protected] eller via vår anbudsblankett:

Catering

Catering för evenemang beställs från restaurangen vid respektive fastighet och ordnas antingen i restaurangen, möteslokalen, entréhallen eller korridoren.

A Grid

Bli en del av Aalto-gemenskapen? Bekanta dig med våra lokaler!

Företag kan hyra våra lokaler och utrymmen på campus. Vi erbjuder allt från enskilda arbetsplatser till stora kontorshelheter och inspirerande coworking-lokaler.

Aalto University Campus & Real Estate underhåller, utvecklar och hyr ut Aalto-universitetets lokaler i Otnäs och Tölö. Vi skapar nya koncept och samarbetsutrymmen även för utomstående aktörer, och formar samtidigt Otnäs till ett unikt centrum för samarbete och ett innovativt campus.

Bekanta dig med vårt utbud:

Aalto University Campus & Real Estate

Startup-centrum A Grid

Dipoli / kuvaaja: Tuomas Uusheimo

Kontakta oss om du är intresserad av att ordna ett möte eller evenemang på Aalto-universitetets campus!

Be om ett erbjudande

Tilamyynti