Töihin Aaltoon

Human Resources Excellence - Parhaita henkilöstökäytäntöjä

Aalto-yliopisto on saanut vuonna 2012 Euroopan Komission myöntämän HR Excellence in Research -tunnustuksen ensimmäisenä Suomen yliopistoista.
Aalto University, Learning@Aalto Assessment for Lifelong Learning, photo Jere Savolainen

Tunnustus kertoo siitä, että Aalto-yliopisto on sitoutunut tarjoamaan tutkimukselle kannustavan ja suotuisan ilmapiirin sekä noudattamaan vastuullisia ja kunnioittavia henkilöstökäytäntöjä ja oikeudenmukaisia, avoimia ja ansioihin perustuvia rekrytointiperiaatteita.

Lue aiheesta lisää englanninkielisiltä sivuiltamme.

Otakari 5

Tenure track - usein kysytyt kysymykset

Sivu sisältää linkin alkuperäiselle englanninkieliselle sivulle, johon on koottu professoreiden tenure track -urajärjestelmään liittyviä usein kysyttyjä kysymyksiä sekä vastaukset kysymyksiin.

Tenure track
people walk in a procession in front of the building

Hae Aallon tenure trackille

Tällä sivulla kerrotaan miten haet Aalto-yliopiston tenure trackille. Sivu sisältää tietoa miksi hakea Aalto-yliopiston tenure trackille sekä miten hakea. Sivulla on ohjeistettu mm. hakemusasiakirjat (ml. ansioluettelo/cv ja opetusportfolio) ja hakemusprosessi.

At work

Aalto-yliopiston professorien urapolku.

Harald Herlin

Tenure track -urapolku professoreille

Tällä sivulla esitellään Aalto-yliopiston tenure track -urajärjestelmä. Sivu sisältää tietoa urajärjestelmän yleisperiaatteista, urajärjestemän kuvauksen ja tasot, professoreiden työnkuvan ja työajan allokoinnin periaatteet sekä ohjesäännön.

Big chairs in Dipoli

Henkilöstöpalveluiden yhteystiedot - Yleiset HR palvelut

Yliopiston yleiset HR palvelut edistävät ihmisten ja organisaation kehittämistä, työyhteisöpalveluita sekä operatiivista henkilöstöhallintoa. Tiimit ja asiantuntijat näet alla.