Palvelut

Henkilöstön uutiskirje

Aalto-yliopiston henkilöstölle suunnattu sisäinen uutiskirje auttaa sinua pysymään ajan tasalla yliopistoyhteisömme asioista ja kuulumisista. Saat englanninkielisen kirjeen sähköpostitse joka toinen viikko.
Toimistossa istuva nainen selaa tablettiaan, pöydällä esillä puhelin, muistikirja ja kynä.

Päivitetty 11.12.2023

Henkilöstön uutiskirje kokoaa Aalto.fi-verkkosivustolla julkaistuja ajankohtaissisältöjä uutiskoosteeksi, jota luet kätevästi myös älylaitteillasi. Kirjeestä näet yhdellä silmäyksellä sekä kaikille aaltolaisille yhteiset että oman korkeakoulusi ajankohtaiset uutiset ja kohokohdat.

Saat kirjeen sähköpostiisi – muistathan kirjautua

Yliopistomme työntekijänä saat uutiskirjeen* automaattisesti sähköpostiisi. Sisällöistä valtaosa on vain aaltolaisille suunnattua, joten kirjauduthan Aalto-tunnuksillasi. Kirje lähetetään kaikille englanniksi. Suomenkielistä kirjettä pääset lukemaan klikkaamalla kirjeen oikeassa yläkulmassa olevaa Uutiskirje suomeksi -linkkiä. Uutiskirjettä julkaisee ja sen toimituksesta vastaa Aalto-yliopiston viestintä.

* Aalto Info, Aalto ARTS Newsletter, Business School Post, Eetteri, Sähköisku, ENGine, SCInfo.

Uutiskirjeen aikataulu, kevät 2024

Kirje ilmestyy torstaisin joka toinen viikko lukuun ottamatta tiettyjä poikkeuksia, jolloin kirje ilmestyy keskiviikkoisin: 18.1., 1.2., 15.2., 29.2., 14.3., 27.3. (ke), 11.4., 25.4., 8.5. (ke), 23.5., 6.6. ja 19.6.(ke). Huomaathan, että muutokset ovat mahdollisia.

Uutiskirjeeseen nostettavat sisällöt valitsee Aalto-yliopiston viestintä. Voit osaltasi vaikuttaa kirjeen sisältöön julkaisemalla uutisia ja tapahtumia Aalto.fi-verkkosivustolla, josta poimimme kirjeeseen nostettavat sisällöt. Kirjeeseen nostettavien sisältöjen tulee olla julkaistuina Aalto.fi:ssä suomeksi ja englanniksi uutiskirjettä edeltävä maanantaina. Otathan yhteyttä yliopiston viestintään, mikäli tarvitset oikeuksia sisällöntuotantoon: [email protected].

Seuraathan uutisia ja tapahtumiamme tuoreeltaan verkossa Henkilöstölle-sivulta sekä uutislistaussivulta, joissa molemmissa voit suodattaa listauksessa näytettävää sisältöä.

Usein kysyttyä henkilöstön uutiskirjeestä

Tätä palvelua tarjoaa:

Viestintäpalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.