Muut opinnot

Vaihdon hakuehdot, periaatteet ja valintaperusteet

Kansainvälisen opiskelijavaihdon hakuehdoista, periaatteista ja valintaperusteista. Periaatteet löytyvät kokonaisuudessaan sivun alalaidasta (pdf).

Kansainvälisen opiskelijavaihdon periaatteet

Tämän sivun keskeinen sisältö koskee opiskelijavaihdon haku- ja valintaprosessia, vaihdossa suoritettavia opintoja, vaihto-opintojen hyväksilukemista osaksi tutkintoa sekä Aalto-yliopiston myöntämiä opiskelijavaihdon apurahoja.

Alta löydät tiivistelmän periaatteista. Kokonaisuudessaan Aalto-yliopiston kansainvälisen opiskelijavaihdon periaatteet löytyvät sivun alalaidasta pdf-tiedostosta.

Luethan alla olevat kohdat huolellisesti, niin tiedät, millä perusteella sinut voidaan valita vaihtoon ja mitä sinulta vaaditaan vaihtoon hakiessasi.

Ulkopuolisen rahoituksen ohjelmissa voi olla Aallon periaatteista poikkeavia ehtoja.

Katso seuraavaksi

Student guide illustration, exchange studies

Opiskelijavaihdon hakuajat ja -ohjeet

Ohjeet vaihtoon hakemiseen.