Enkät om favoritplatserna i Väre

Ta del av undersökningen som kartlägger stämningarna i Väre byggnaden och involverar dig i att undersöka objektets funktionalitet och komfort på ett nytt sätt. Undersökningen är avsedd för studenter och personal vid Aalto-universitetet - kom med och svara senast den 13 mars!
In the photo taken from the Väre building's lobby, people watching an exhibition and walking by

Undersökningen är en del av en masteruppsats, vars syfte är att samla information om Väres erfarenheter, vilken typ av studie- och arbetsmiljöer användarna tycker är trevliga och uppfriskande samt vilken betydelse estetiska drag har i sammanhanget. Syftet med avhandlingen är att samla erfarenheter från Aalto-universitetets studenter och personal inom en lång rad områden. Examensarbetet är utfört av Aalto ARTS masterstudent Kirsi-Maria Raunio.

Den interaktiva undersökningen skapades med Maptionnaires geospatiala programvara och innehåller både öppna och alternativa frågor. Det tar cirka 15-20 minuter att svara på enkäten. Du kan svara i den här pä engelska eller finska: https://new.maptionnaire.com/q/7s9zxz27sb76

Du kan delta i enkäten fram till måndagen den 13 mars – varje svar är värdefullt!

Har du frågor?
Kontakta Kirsi-Maria Raunio

Foto Mikko Raskinen, Aalto-universitetet

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Otaparkki julkisivu
Campus, Universitetet Publicerat:

Parkeringsavgiften för Otaparkki minskar - ytterligare förbättringar av parkeringen vid Otnäs campus

I mitten av februari införs nya förändringar för campusparkeringen.
Photo from the K-floor of the Harald Herlin Learning Centre, students working at desks.
Campus, Forskning och konst, Studier Publicerat:

Renovering i Harald Herlin-lärcentrets K-våning

I Lärcentrets K-våning påbörjas den 5.2.2024 en renovering.
Drone image of Otaniemi campus in early December, light covering of snow everywhere, with low sun shining
Campus, Universitetet Publicerat:

Parkeringsförfarandet på campusområdet i Otnäs förenhetligas vid årsskiftet

Campusparkeringen omfattas av ett pilotprojekt som inleds 1.1.2024.
Mikko Raskinen
Campus, Universitetet Publicerat:

Skrotcykelinsamlingen är här igen!

Skrotcykelinsamlingen på Otnäs campus har dragit igång igen. Avsikten är att underlätta vardagen för områdets aktiva cyklister och främja en bättre cykelparkeringskultur.