Väreen mielipaikat – vastaa kyselyyn ja vaikuta

Opiskelijoille ja henkilöstölle suunnatussa kyselyssä kartoitetaan Väre-rakennuksen mielipaikkoja sekä osallistetaan aaltolaisia kohteen toimivuuden ja viihtyisyyden tarkasteluun uudella tavalla. Vastaathan 13.3. mennessä!
In the photo taken from the Väre building's lobby, people watching an exhibition and walking by

Kysely on osa pro gradu -tutkielmaa, jonka tarkoituksena on kerätä tietoa Väreen kokemuksista, siitä millaisia opiskelu- ja työympäristöjä käyttäjät pitävät miellyttävinä ja elvyttävinä sekä mikä merkitys esteettisillä ominaisuuksilla on tässä yhteydessä. Tutkielman tavoitteena on kerätä kokemuksia laaja-alaisesti Aalto-yliopiston opiskelijoilta ja henkilöstöltä. Tutkielman toteuttaa Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun maisteriopiskelija Kirsi-Maria Raunio.

Interaktiivinen kysely on luotu Maptionnaire-paikkatieto-ohjelmalla ja se sisältää sekä avoimia että vaihtoehtoisia kysymyksiä. Kyselyn vastaaminen vie aikaa noin 15-20 minuuttia. Pääset kyselyyn tästä: https://new.maptionnaire.com/q/7s9zxz27sb76

Kyselyyn voi osallistua ma 13.3.2023 saakka – jokainen vastaus on arvokas!

Lisätietoa kyselyyn liittyen:

Kuva Mikko Raskinen, Aalto-yliopisto

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa