Katri Seitsonen aloitti tietoasiantuntijana Perustieteiden korkeakoulussa

Katri Seitsonen työskentelee avoimen tieteen yhteyshenkilönä Perustieteiden korkeakoulussa
Katri Seitsonen
Kuva: Matti Ahlgren

Katri Seitsonen on aloittanut tietoasiantuntijana Perustieteiden korkeakoulun tutkimus- ja innovaatiopalveluissa. Hänen vastuualueisiinsa kuuluvat Aallon tutkimustietojärjestelmä (ACRIS), tutkimusdatan hallinta, avoin julkaiseminen ja avoin tiede.

Katri Seitsonen on valmistunut maisteriksi Tampereen yliopistosta pääaineenaan informaatiotutkimus. Katri on työskennellyt Aalto-yliopistossa vuodesta 2013 alkaen. Ennen siirtymistään Aallon tutkimuspalveluihin keväällä 2021 hän työskenteli useamman vuoden Perustieteiden tohtoriohjelmassa.

Lisätietoja:

Tutkimus- ja innovaatiopalvelut

Min-Kyu Paek
Nimitykset Julkaistu:

Min-Kyu Paek on nimitetty määräaikaiseen apulaisprofessorin tehtävään Kemian tekniikan ja metallurgian laitokselle.
Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Shankar Deka on sähkötekniikan ja automaation laitoksen apulaisprofessori.

Robotiikka tarvitsee turvallisia käyttäytymismalleja