Tapahtumat

Educational Leadership Forum 2/2023 - Tekoälyn koulutusohjelmien johtamisessa - mitkä ovat mahdollisuudet?

Educational Leadership Forum on tapahtuma Aallon koulutuksen johtajille kuten koulutusohjelmajohtajille ja pääainevastaaville. Tilaisuuden tarkoituksena on tarjota vuorovaikutus- ja verkostoitumismahdollisuus tukemaan koulutuksen johtamista Aallossa.
Tapahtuman kieli on englanti.
Image of artificial intelligence and future of education created by AI image app
Midjourney-generatiivisella tekoälyllä luotu kuva käskyllä: Laadi kuva tekoälyn käytöstä koulutusohjelman hallinnan kehittämisessä.

Tavoitteena on...

• ...vahvistaa Aallon koulutusohjelmien johtamista ja kehittämistä
  • ...tarjota verkostoitumismahdollisuus ja vertaistukea koulutuksen johtajille
  • ...tukea ja mahdollistaa strategian toimeenpanoa (ja koulutuksen uudistamista tutkintokoulutuksen ja jatkuvan oppimisen kentällä)

Educational Leadership Forum 2/2023 järjestetään perjantai 29.9.2023 teemalla Tekoälyn koulutusohjelman johtamisessa - mitkä ovat mahdollisuudet?
Tilaisuuden isännöi vararehtori Petri Suomala ja opetuksesta vastaavat varadekaanit Tomas Falk ja Jouni Paltakari.

13:00  Kahvia ja teetä tarjolla ennen tilaisuutta

Welcome! - Petri Suomala, Vice president of education

The human side of artificial intelligence - Lauri Järvilehto, Professor of practice

AI as an aid to strategic management in education - Harri Ketamo, Founder, Headai

Generative AI Services for Aaltonians (Not Just the Hammer, But How We Make It Bang) - Kristian Hentula, Digital workplace lead, Aalto IT Services

Panel discussion

Panelists:
Harri Ketamo, Founder & chairman of Headai
Petri Vuorimaa, Programme director, Master´s programme in Computer, Communication and Information Sciences
Kristian Hentula, Digital workplace lear, Aalto IT services
Jouni Paltakari, Vice dean for education at School of Chemical Engineering

Summary and feedback
15:00 Closing

Johanna Söderholm, Palvelupäällikkö, Ohjelmajohdon palvelut

Vararehtori kutsuu yhdessä korkeakoulujen opetuksesta vastaavien varadekaanien kanssa koulutuksen johtotehtävissä olevat henkilöt tilaisuuteen. Kutsut lähetetään kalenterikutsuna ohjelmajohtajien s-postilistan kautta. Kysymykset ja tiedustelut s-postilistaan liittyen voi lähettää Ohjelmajohdon palveiden palvelupäällikölle.

Educational Leadership Forum

Aalto logo at the Otaniemi campus

Educational Leadership Forum

Educational Leadership Forum tarjoaa keskustelupaikan koulutusohjelmien johtajille ja pääainevastaaville koulutuksen johtamisen kehittämiseen.

Ohjelmajohtajan käsikirja