Lahjoita tulevaisuus

Aalto-yliopisto Junior 5 v.

Kun uteliaisuus on rajaton, voi tehdä mitä vaan! Voi etsiä, kokeilla, innostua ja löytää lisää kysymyksiä, joskus jopa vastauksia.
A boy building a car.
Kuva: Alisa Javits

Aalto-yliopisto Junior on taidetta, tiedettä, teknologiaa ja taloutta lapsille, nuorille, perheille ja opettajille – opetuksen tueksi, omaksi iloksi ja innostuksen lähteeksi.

Järjestämme leirejä, kerhoja, perhetapahtumia, kursseja, luentoja, kouluvierailuja, työpajoja ja koulutuksia kaikenikäisille lapsille ja nuorille.

Huominen tehdään tänään!

Tule mukaan tukemaan viisi vuotta täyttävän Aalto-yliopisto Juniorin ainutlaatuista toimintaa.

Lahjoittamalla tuet:

• tulevaisuuden tekijöiden innostamista tieteen, teknologian, taiteen ja talouden aloille
  • erilaisista taustoista tulevien lasten ja nuorten rohkaisua taiteen ja tieteen pariin
  • toiminnan ylläpitämistä ja laajentamista niin, että tavoitamme tulevaisuudessa yhä useamman lapsen ja nuoren.
Lapsia laboratoriossa Aalto-yliopisto Juniorin perhepäivänä vuonna 2018 / Kuva: Aino Huovio

Aalto-yliopisto Junior

Tule mukaan luomaan maailmaa, jossa lapset ja nuoret tiedostavat potentiaalinsa ja käsittelevät rohkeasti huomisen ongelmia. Lue lisää

Lahjoitustapa