Aalto-yliopiston avoin yliopisto

Markkinointi

Markkinoinnista voi opiskella kauppatieteen kandidaatin tutkinnon sivuaineen.
Alumneille, kuva: Lasse Lecklin

Markkinoinnin sivuaine tarjoaa opiskelijalle

- perusymmärryksen markkinoiden toiminnasta ja asiakkaiden käyttäytymisestä;
 -perusvalmiudet suunnitella ja toteuttaa markkina- ja asiakassuuntautuneita liiketoiminnan strategioita sekä soveltaa näihin liittyviä johtamiskäytäntöjä ja -työkaluja;
 - perusedellytykset tuottaa ja hankkia markkinatutkimuksen avulla lisätietoa markkinoista, asiakkaista ja liiketoimintaympäristöstä; sekä
 - perusosaamisen hallita asiakkuuksia markkinoinnin kilpailukeinojen avulla.

Markkinoinnin kauppatieteen kandidaattitutkinnon sivuaine on laajuudeltaan vähintään 24 opintopistettä (op).
Sivuaineeseen kuuluu:
-  Markkinoinnin perusteet (6 op)
-  vähintään 3 muuta 6 op:n laajuista ainetason kurssia

Markkinoinnin sivuaine lukuvuonna 2021-22

Opiskelija ilmoittautuu yksittäisille kursseille, joissa on yleensä rajoitettu paikkamäärä. Suoritettuaan vähintään 24 opintopistettä sivuaineen vaatimusten mukaisesti, voi pyytää erillisen todistuksen.

Pakollinen peruskurssi: suoritetaan ennen muiden kurssien aloittamista

Valitse vähintään 3 kurssia:

  • Consumer Research (23C59000), syksy 2021  ja kevät 2022
  • Customer Experience Management (23C72050), syksy 2021 ja kevät 2022
  • Innovations in an Age of Constant Change (23C720505), syksy 2021
  • Intergrated Marketing Communications web course (A23C510), kesä 2021 ja kevät 2022
  • Vähittäiskaupan kilpailustrategiat ja kilpailukeinot (23C61050), syksy 2021
  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu