Aalto-yliopiston avoin yliopisto

Markkinointi

Markkinoinnista voi opiskella kauppatieteen kandidaatin tutkinnon sivuaineen.
Alumneille, kuva: Lasse Lecklin

Markkinoinnin sivuaine tarjoaa opiskelijalle

- perusymmärryksen markkinoiden toiminnasta ja asiakkaiden käyttäytymisestä;
 -perusvalmiudet suunnitella ja toteuttaa markkina- ja asiakassuuntautuneita liiketoiminnan strategioita sekä soveltaa näihin liittyviä johtamiskäytäntöjä ja -työkaluja;
 - perusedellytykset tuottaa ja hankkia markkinatutkimuksen avulla lisätietoa markkinoista, asiakkaista ja liiketoimintaympäristöstä; sekä
 - perusosaamisen hallita asiakkuuksia markkinoinnin kilpailukeinojen avulla.

Markkinoinnin kauppatieteen kandidaattitutkinnon sivuaine on laajuudeltaan vähintään 24 opintopistettä (op).
Sivuaineeseen kuuluu:
-  MARK-A0001 Markkinoinnin johtaminen
-  vähintään 3 muuta 6 op:n laajuista ainetason kurssia

Markkinoinnin sivuaineen rakenne

Opiskelija ilmoittautuu yksittäisille kursseille, joissa on yleensä rajoitettu paikkamäärä. Suoritettuaan vähintään 24 opintopistettä sivuaineen vaatimusten mukaisesti, voi pyytää erillisen todistuksen.

Pakollinen peruskurssi: suoritetaan ennen muiden kurssien aloittamista

  • MARK-A0001 Markkinoinnin johtaminen 6 op

Valitse vähintään 3 kurssia:

  • 23C510 Integrated Marketing Communications 6 op
  • 23C59000 Consumer research 6 op
  • MARK-C0079 Driving Creativity and Innovation in Marketing 6 op
  • MARK-CV001 Osuustoiminnan kilpailuedut 6 op
  • MARK-C2022 Contemporary Marketing Issues Reading Package 6 op

 

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu