Renoveringen av servicedisken börjar vid Harald Herlin-lärcentret

Renoveringen av servicedisken börjar den 27 juni. Vi beklagar oljudet och olägenheter.
Learning Centre, Main lobby

Renoveringen av servicedisken börjar den 27 juni. Då renoveringen pågår har servicedisken en ny plats i nedre foajén. Dessutom är självbetjäningsautomaten i foajén inte i bruk. Man kan i stället låna böcker i kundservicen eller använda låneautomater som är belägna i andra våningar av byggnaden. Platsen var man hittar böcker som har blivit reserverade har bytts. Renoveringen pågår till mitten av augusti. Vi beklagar oljudet och olägenheter.

Mer information: [email protected]

Kontaktuppgifter: Harald Herlin-lärcentret

Kontaktuppgifter som rör hela lärcentret. Vårt huvudverksamhetsställe är Harald Herlin-lärcentret (Otnäsvägen 9).

Aerial photo of the campus
  • Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Studentguide nyhet, illustrering
Studier Publicerat:

Blivande magister – ge respons på studierna och var med och påverka!

Svara på enkäten för utexaminerade magistrar och påverka utvecklingen av studierna inom ditt område.
Tulevaisuuden uran pohtimisessa käytetään luovuutta.
Studier Publicerat:

Kurs i karriärdesign ger dig möjlighet att sakta ner och lära känna dig själv

Career Design Lab stöder studenternas övergång till arbetslivet. Nyckeln till en hållbar framtid i arbetslivet är ett fördomsfritt och kreativt förhållningssätt till karriärdesign.
kuva break prosta eri laitteilla
Campus, Universitetet Publicerat:

Break Pro pausgymnastikprogram lägger till rörelse i vardagen - nya videor i urvalet nu!

Den uppdaterade (2024) versionen har en hel del nya funktioner och intervallträningsvideor - så det är värt att ladda ner den nya versionen för ditt välbefinnande!
juoksijoita rantaraitilla
Campus, Universitetet Publicerat: