Aalto-e-postadress i bruk i Aalto-Primo

Learning Centre graphics

Aalto-universitetets studerande och personal skall i fortsättningen endast använda sin Aalto-e-postadress i Aalto-Primo. Ifall du tidigare har anmält någon annan e-postadress som din kontaktuppgift i vårt bibliotekssystem, har den ersatts med din Aalto-e-postadress. Förändringen beror på ibruktagandet av en ny databas. Enligt universitetets policy skall endast Aalto-e-postadressen användas i intern kommunikation.

Studeranden kan, om de önskar, omdirigera den post som kommer till Aalto-e-postadressen till någon annan e-postadress. Se tilläggsinfo i Aalto-IT:s anvisningar: https://www.aalto.fi/fi/palvelut/sahkopostien-ohjaaminen-aalto-yliopiston-ulkopuolelle-vain-opiskelijat (på finska)

Kontaktuppgifter: Harald Herlin-lärcentret

Kontaktuppgifter som rör hela lärcentret. Vårt huvudverksamhetsställe är Harald Herlin-lärcentret (Otnäsvägen 9).

Aerial photo of the campus
  • Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Campus, Studier Publicerat:

Marhusets verksamhet flyttas till Kandidatcentret

Marhuset stängs i slutet av maj.
AllWell SQ
Universitetet Publicerat:

AllWell?-enkäten för år 2024 besvarades av 36 % av målgruppen

Enkäten skickades till andra årets kandidatstuderande och första årets magisterstuderande.
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula
Studier Publicerat:

Träffa Unite! studentrepresentanterna Elias, Ida, Lasse och Luísa

Unite! universitetsalliansen har en egen studentkår, SURE!
Two students standing next to a train studying a map.
Studier Publicerat:

Hoppa på Unite! tåget från Barcelona till Grenoble - ansök senast den 7 april

Följ med på resan mot hållbar mobilitet och interkulturalitet på Unite! tåget.