Institutionen för arkitektur

2023 examensarbeten från programmet för Landskapsarkitektur

En samling av 2023 examensarbeten från programmet Landskapsarkitektur.

Studera vid Aalto

Här vid Aalto-universitetet tror vi på kraften hos nyfikenhet och uppmuntrar de studerande till att utforska det okända samtidigt som de lär sig och gör saker på ett helt nytt sätt.

Three happy students in overalls in the Aalto University metro entrance

Landskapsarkitektur - Arkitektur, landskapsarkitektur och inredningsarkitektur, Landskapsarkitekt

Landskapsarkitekter är ett betydande yrkesgrupp för samhället och miljön. Gemensamt för landskapsarkitekter är viljan och förmågan att göra gemensamma landskap hållbara, fungerande och vackra. Aalto-universitetets internationellt ansedda magisterprogram i landskapsarkitektur är det enda magisterprogrammet för landskapsarkitektur på universitetsnivå i Finland.

Landskap arkitektur

Masteruppsats

En samling av examensarbeten från programmen Arkitektur, Landskapsarkitektur, Urban Studies and Planning (USP) och Inredningsarkitektur.

thesis_poster_by lumikari_oskari
  • Publicerat: