Arkkitehtuurin laitos

2023 maisema-arkkitehtuurin diplomitöitä

Kokoelma vuoden 2023 maisema-arkkitehtuurin opinnäytetöistä.

Opiskelu Aallossa

Aalto-yliopisto on rohkeiden ajattelijoiden yhteisö, jossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Koulutamme muutoksentekijöitä ratkaisemaan yhteiskunnan suuria haasteita ja luomaan hyvinvointia.

Three happy students in overalls in the Aalto University metro entrance

Maisema-arkkitehtuuri - Arkkitehtuuri, maisema-arkkitehtuuri ja sisustusarkkitehtuuri, Maisema-arkkitehti

Maisema-arkkitehdit luovat nähtävää, koettavaa ja elettävää ympäristöä. Maisema-arkkitehtuuri on poikkitieteellinen ja -taiteellinen ala, joka yhdistää taiteen, luonnontieteiden ja tekniikan osaamista. Esteettisyys, ekologisuus ja toiminnallisuus ovat maisema-arkkitehtuurin perusarvoja.

Landscape Architecture

Diplomityöt

Kokoelma arkkitehtuurin, maisema-arkkitehtuurin, Urban Studies and Planning (USP) -ohjelman sekä sisustusarkkitehtuurin opinnäytetöitä.

thesis_poster_by lumikari_oskari