Evenemang arrangerade av Living+ Platform

Vid Living+ Platform arrangerar vi evenemang för forskare, studerande, företag och kommuner kring temat mänskocentrerade livsmiljöer. Vi håller träffar för nätverkande över skolgränserna inom Aalto-universitetet, samt föreläsningar för studerande, personal och allmänheten.
Living+ Networking Lunch, Dipoli

Gågna evenemang

UA & Living+ Morning coffee

"Green City Blocks" Morning coffee

"Green City Blocks" virtual morning coffee took place on May 29 at 9-10.30 am via Zoom.

The event was organized by the Urban Academy and Aalto Living+ Platform. For more information: https://urbanacademy.fi/ajankohtaista/vihreat-kaupunkikorttelit/

Dense and green / Aalto YTK

Dense+Green Cities: Architecture as Urban Ecosystem / YTK:n Pitkän kurssin Tähtiluento at Aalto Living+ Hub

Dr. Thomas Schroepfer from SUTD Singapore gave a presentation on building dense and green cities at Aalto Living+ Hub on March, 12.

For more information, please see the link: www.aaltoee.com/aalto-leaders-insight/2020/densegreen-cities-architecture-as-urban-ecosystem-ytkn-pitkan-kurssin-tahtiluento

Living+ Morning coffee 2020 at Aalto Living+ Hub

Living+ Morning coffees at Aalto Living+ Hub

From January 2020 onwards, Living+ Morning coffees gather Aalto people to network and discuss various topics on human-centered living environments on a monthly basis.

2017-2018

• Publicerat: