New Media MA opinnäytetyöesittelyt

Tervetuloa New Median MA opinnäytetyöesittelyihin maanantaina 12.10.!
new media

Tapahtuma on englanninkielinen.

Maanantai 12.10.2020
Paikka: Zoom Meeting – link: https://aalto.zoom.us/j/63689672502

Ohjelma:

9:00 Yuika Machida: Redesign for a peer-to-peer virtual currency trading platform
10:00 Isra Rab: Educational Escape Rooms As Collaborative Learning Environments
11:00 Andreas Sode Wiberg: OmaStadi Budgeting Game - An evaluation framework for working towards more inclusive participation through design games
12:00 Break
13:00 Thu Nguyen: Intersemiotic Interpretation — The role of medium in intersemiotic translation of a poem
14:00 Nadiia Honcharuk: Designing the art style and asset pipeline for a mobile game: Case Pocket Factory

Esitykset ovat avoimia kaikille. Tervetuloa!

Students sitting together on stairs.
Nimitykset, Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Teamwork First-Aid Kit tukee projektikurssien opiskelijoita

Verkkosivusto tarjoaa työkaluja opiskelijatiimien tukemiseen koko projektikurssin ajan.
Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Suomen paviljongissa Venetsian 60. kansainvälisessä taidebiennaalissa nähdään näyttely The pleasures we choose. Näyttely on esillä 24.11.2024 asti.
Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun laskentatoimen maisteriopiskelija Milja Mieskolainen oli jo aiemmin pohtinut hakemista harjoitteluun Euroopan Unioniin, mutta oli ajatellut harjoittelupaikan saamisen olevan liian haastavaa. Keväällä 2023 hän kuitenkin huomasi ilmoituksen harjoittelupaikoista ja päätti kokeilla hakemista, sillä avoinna oli kiinnostava paikka talouden hallinnan ja EMUn valvontayksikössä. Hakeminenkaan ei osoittautunut vaikeaksi. Milja haki paikkaa, sai sen ja harjoittelu Euroopan Parlamentissa alkoi lokakuussa.