Lukuisat alumnitilaisuudet rytmittivät pian päättyvää vuotta 2023

Myös koko Aalto-yliopiston yhteiseen Alumni Weekend -tapahtumaan osallistui paljon Kauppakorkeakoulun alumneja.
Two people smiling in the centre of the photo
Aalto Alumni Weekend 2023 kokosi satoja Aallon alumneja Otaniemeen lauantaina 28.10.2023. Kuva: Aalto-yliopisto / Pinja Valja

Vuosi 2023 on ollut hyvin aktiivinen myös Kauppakorkeakoulun alumnitilaisuuksien osalta sekä Otaniemen kampuksella että maailmalla. Vuosi alkoi Homecoming Day -tapahtumalla, jota ovat seuranneet suositut Better Business – Better Society -seminaarit, Jaakko Honko -tilaisuus syyskuussa ja alumnitapaamiset New Yorkissa, Soulissa ja Lontoossa. Kiitos kaikille osallistuneille!

Vuoden 2024 ensimmäinen Better Business – Better Society -seminaari järjestetään 18.1.2024, jolloin aiheena on ”Etätyöstä eteenpäin”. Tervetuloa mukaan!

Uutisia tapahtumista:

Aalto BIZ Homecoming Day 27.1.2023

Kauppakorkeakoulun Homecoming Day kutsui alumnit ensimmäistä kertaa Otaniemeen

Seminaarin pääpuhuja, Nokian toimitusjohtaja Pekka Lundmark painotti esityksessään yhteistyön tekemisen tärkeyttä.

Jaakko Honko -luennon 2023 pääpuhuja Kaisa Hietala

Pääpuhuja, yritysjohtaja Kaisa Hietala: Meiltä puuttuu määritelmä luonnon arvolle

Kansleri Jaakko Hongon nimeä kantavalle luennolle saapui noin 300 kutsuvierasta ja alumnia.

Ihmisiä Aalto Alumni Weekend 2023 -tapahtumassa

Rehtori Ilkka Niemelä alumneille: Yhdessä olemme muutosvoima

Aalto Alumni Weekend kokosi yhteen yli 700 alumnia.

Aalto alumni meet and greet in New York 6.2.2023

Aalto-yliopiston alumnit ja ystävät kokoontuivat New York Cityyn tutustumaan osaketuottojen ennustettavuuteen

Tapaaminen järjestettiin Suomen pääkonsulaatissa New York Cityssä 6. helmikuuta.

Joint Alumni Event in aSSIST University, Korea, October 2023

Yli 200 Aalto EMBA -alumnia kokoontui tutustumaan Aalto-yliopiston yritysyhteistyöhön ja alumnitoimintaan Etelä-Koreassa

Aalto EE:n korealainen kumppaniyliopisto aSSIST University (Seoul School of Integrated Sciences & Technologies) järjesti neljättä kertaa Aallon ja aSSISTin yhteisen alumnitapahtuman Soulissa 19. lokakuuta.

Alumni and  friends of Aalto in London

Yli 30 Aalto-yliopiston alumnia ja ystävää kokoontui Lontoossa

Yli 30 Aalto-yliopiston alumnia ja ystävää kokoontui Zabludowicz Collection Art Galleryn tiloissa Lontoossa 7. joulukuuta alumnitapahtumaan, jota isännöi Kauppakorkeakoulun dekaani Timo Korkeamäki.

Better Business – Better Society -seminaarit

Picture of Better Business seminar

Better Business – Better Society -seminaarisarja

Seminaarisarja Kauppakorkeakoulun ajankohtaisesta ja yhteiskunnallisesti tärkeistä aiheista järjestetään kuukauden ensimmäisenä torstaina, pois lukien kesän ja joulun lomakaudet.

Kauppakorkeakoulu
BBBS Juha Eskelinen ja Markku Kuula

Better Business — Better Society -seminaari: 'Etätyöstä eteenpäin'

Kauppakorkeakoulun Better Business — Better Society -seminaarisarjassa käsitellään ajankohtaisia, yhteiskunnallemme tärkeitä aiheita kuukausittain.

Neljä iloista henkilöä juo kahvia ulkona ja heiluttaa kameralle.j
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Kahvia kiltahuoneella ja chattia Telegramissa – Pienet teot voivat auttaa psykologisesti turvallisen ilmapiirin luomisessa

Psykologisen turvallisuuden luominen ei ole pelkästään hyödyllistä – se on elintärkeää.
Niskanen and Otsuka
Yhteistyö Julkaistu:

Kurkistus funktionaalisten polysakkaridijohdannaisten elektrospinning-tutkimukseen

Meillä oli kunnia isännöidä vierailevaa puhujaa, tutkija Issei Otsukaa Grenoble Alpesin yliopistosta "Kahvia ja tiedettä" -tapahtumassamme. Otsuka vierailee Suomessa Researcher Short Mobility -ohjelmassa, jonka tarkoituksena on edistää Ranskan ja Suomen välisiä tieteellisiä kumppanuuksia.
palkalaskija
Yliopisto Julkaistu:

Nokian Renkaat lahjoittaa 200 000 euroa Kauppakorkeakoululle

Lahjoitus on kohdennettu käytettäväksi Nokian Renkaiden ja Jukka Moision stipendeinä ulkomaisiin vaihto-ohjelmiin lähteville maisteriopiskelijoille.
Students at the European Parliament building in Strasbourg participating in the European Student Assembly.
Yhteistyö Julkaistu:

Aalto-yliopiston opiskelija European Student Assemblyssä

Sofia Pascolo osallistui huhtikuussa 2024 Strasbourgissa järjestettyyn European Student Assemblyyn.