Palvelut

Työhakemus Workday järjestelmässä Aalto-yliopistoon

Miten haet Aalto-yliopiston avoimia työpaikkoja Workday järjestelmän kautta. Täällä ohjeet kuvakaappauksinen.
Screenshot of page where job application sign in starts

Rekisteröidy tai kirjaudu hakijatilillesi

Luo ensi itsellesi tili, ennen kun voit täyttää hakemuksen. Myöhemmin jos haet myös muita Aallon avoimia tehtäviä, voit hyödyntää luomaasi tiliä, sekä päivittää yhteystietoja ja katsoa hakemuksiasi,

Jos työskentelet jo Aallossa tai sinulla on vieralijan käyttöoikeudet Aalto-yliopistoon, niin hae tehtävää sisäisen Workday henkilöstöjärjestelmämme kautta. Avoimet tehtävät löydät etusivulta "Internal Jobs" ikonin alta tai hakukentästä hakemalla hakusanalla Internal jobs".

Aalto University - people

Avoimet työpaikat

Tule meille töihin!

Life at the campus.

Töihin Aaltoon

Aalto-yliopistossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Olemme rohkeiden ajattelijoiden kansainvälinen yhteisö, joka luo kestävää tulevaisuutta koulutuksella, tutkimuksella sekä innovatiivisilla ideoilla ja ratkaisuilla. Tule mukaan muuttamaan maailmaa – tarjoamme lukuisia houkuttelevia uramahdollisuuksia.

People biking in front of Väre and ABloc

Henkilöstöpalveluiden (HR) yhteystiedot

Löydät oman yksikkösi henkilöstöpalveluiden yhteyshenkilön tämän sivun kautta.

Palvelut
Tätä palvelua tarjoaa:

Henkilöstöpalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.
URL kopioitu