Podcasts

Paras hetki päivässä - Dagens bästa ögonblick

Paras hetki päivässä - Dagens bästa ögonblick är en psykologipodcast som publiceras på finska av Aalto Universitets psykologer.
Paras hetki päivässä. Kuva: Aili Kääriä.
Paras hetki päivässä - Dagens bästa ögönblick är en psykoligpodcast som publiceras på finska av Aalto Universitets psykologer

Podcasten är för dig som är intresserad av psykologiska teman relaterade till studier och välbefinnande. Aaltos studie-, karriärvägledning- och doktorandpsykologer samt deras gäster diskuterar i lugn och ro t.ex. om distansarbete och effekter som coronapandemin har på studier – och ger viktiga råd för vardagen.

Podcasten finns på finska (Paras hetki päivässä, byt den här sidans språk till finska) och på engelska (The Best Thing Today), och riktar sig till alla Aalto-studerande och anställda.

• Publicerat:
  • Uppdaterad: