Registrera dig nu för sportevent Aalto Walk & Run 21.9.2024

Kom med i det kostnadsfria träningsevenemanget för hela Aalto-gemenskapen!
juoksijoita rantaraitilla

Sidan är på finska och engelska. Du hittar mer information på finska/engelska. Byt språk uppe på sidan.

juoksijoita rantaraitilla
Campus, Universitetet Publicerat:
Kuvassa ryhmä juttelevia asiakkaita UniSportin liikuntatiloissa. / kuvaaja Marjaana Malkamäki
För Aalto-gemenskapen Campus Publicerat:

Svara och påverka UniSports tjänster

Som universitetsanställd, har du nu möjligheten att ge värdefull feedback om UniSports tjänster med chans att vinna i utlottning.
kuva kahdesta ihmisestä portaikossa
För Aalto-gemenskapen Universitetet Publicerat:

Är du en rörlig universitetsmedlem? Läs mer och kom med idéer om en rörligare vardag i universitetet!

Saknar du rörelse och välmående i din vardag på universitetet? Kom med på en brainstorming-workshop, där vi tillsammans bygger upp en och syn på hur framtidens rörliga universitetsfolk ser ut. I workshopen får du tips för mobilt Vardagsliv, och du kommer att kunna dela med dig av dina önskemål och påverka hur universitetssamhällets rörelse främjas i projektet Universitetet i rörelse.

Ge respons på sidan

• Publicerat:
  • Uppdaterad:

Läs fler nyheter

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Campus, Studier Publicerat:

Marhusets verksamhet flyttas till Kandidatcentret

Marhuset stängs i slutet av maj.
Path in the Laajalahti nature area
Studier, Universitetet Publicerat:

Hälsostig på Otnäs campus

Teman för den femdelade hälsostigen är iakttagande av känslor, en vårdande relation till naturen, kroppslighet, avslappning och återhållsamhet.
Mediterranean salad
Campus, Studier, Universitetet Publicerat:

Svara på vår enkät om kvaliteten på restaurangerna 11. – 17.3.2024

Bl.a. lunchbiljetter lottas ut bland dem som svarat. Enkäten görs av Aalto restaurangkommitté.
Studier Publicerat:

Öva koncentration med MyCourses självstudiekurs

Med självstudiematerialet lär du dig hur du kan tränä din koncentration och skapa en miljö som stöder fokusering när man studerar. Materialet finns på finska och engelska.