LinkedIn Learning: Lisenssiongelmat

Syyskuussa 2022 tapahtuneen ongelman vuoksi, kaikki LinkedIn Learning-lisenssit ovat deaktivoitu.

Jos sinulla on ollut lisenssi aiemmin ja haluat käyttää palvelua edelleen, ota meihin yhteyttä. Löydät sähköpostiosoitteen ja sinulta tarvitsemamme tiedot alla olevasta linkistä (vaatii kirjautumisen).
LinkedIn Learning not working
LinkedIn Learning-lisenssit on uusittava ongelman vuoksi.

Napsauta tästä uusitaksesi LinkedIn Learning-lisenssisi:

Vaatii kirjautumisen.

Courses from Linkedin Learning randomly.

Linkedin Learning

Aalto Artsilla on LinkedIn Learning -lisenssi henkilökunnan ja opettajien käyttöön.

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun työpajat
URL kopioitu

Merja Tornikoski ihastelemassa revontulia Aalto-yliopiston Metsähovin radio-observatoriolla.
Yliopisto Julkaistu:

Merja Tornikoski: Olen sielullisesti havaitseva tähtitieteilijä

"Harrastuksen vuoksi vietän paljon unettomia öitä. Olen kiinnostunut yövalokuvauksesta sekä luonnonilmiöistä. Revontulien valokuvauksessa yhdistyvät molemmat. Mielestäni revontulet ovat auringon aktiivisuuden kauneimpia manifestaatioita."
Aalto_University_Squad_students_May-2023_by_Aleksi_Poutanen_4754.jpg
Kampus, Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

HSL-kortti lakkaa toimimasta kulkutunnisteena Otaniemen kampuksella 15.11.2024

Otaniemen kampuksella HSL-kortti poistuu käytöstä kulkutunnisteena 15.11.2024 alkaen.
Opiskelijoita työskentelemässä työpöytien äärellä.
Yliopisto Julkaistu:

Arvostettu THE-yliopistovertailu nosti Aalto-yliopiston 200 parhaan joukkoon maailmassa

Aalto-yliopisto kohensi sijoitustaan edellisvuodesta ja nousi 196. sijalle Times Higher Educationin (THE) Wold University -vertailussa.
Students studying in a study room. Photo by Unto Rautio.
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Opintojen hyväksilukuperiaatteisiin tulossa muutoksia 1.1.2025 alkaen

Niitä sovelletaan voimaantulon jälkeen vireille tuleviin hyväksilukuhakemuksiin.