Kauppakorkeakoulun maisteriohjelma Financial Timesin rankingissa sijalla 46

Ranking listasi maailman 100 parasta johtamisen maisteriohjelmaa.

Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulu säilytti asemansa Financial Times -lehden 10.9.2018 julkistamassa ”FT Masters in Management 2018” -rankingissa. Sijoitus oli nyt 46., kun se oli vuosi sitten 45. ja vuonna 2016: 51. Vuosittain julkaistava ranking mittaa muun muassa valmistuneiden työllistymistä, palkkakehitystä ja maisteriohjelmien kansainvälisyyttä.

Financial Timesin rankingissa asetettiin järjestykseen maailman 100 parasta johtamisen maisteriohjelmaa. Ranking perustuu sekä kauppakorkeakouluista valmistuneiden antamiin tietoihin ja arvioihin että koulujen tuottamaan tilastoaineistoon. Rankingiin vastaavat kolme vuotta aikaisemmin valmistuneet maisterit.

Financial Times -rankingin paras Masters in Management -ohjelma oli sveitsiläisen University of St Gallenin johtamisen maisteriohjelma. Sama ohjelma oli kärjessä myös vuonna 2017.

Kansainvälinen 30 kauppakorkeakoulun yhteinen CEMS Masters in International Management -ohjelma sijoittui rankingissa tänäkin vuonna sijalle 9. Suomessa CEMS-ohjelman voi suorittaa vain Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa.

Lisätietoja:
Ingmar Björkman, dekaani
Aalto-yliopisto, Kauppakorkeakoulu

Timo Saarinen, varadekaani, opetus ja oppiminen
Aalto-yliopisto, Kauppakorkeakoulu

Vidha Saumyan teos, jossa groteskeja ihmishahmoja

Aalto ARTSin alumni Vidha Samyan teos esillä Venetsian biennaalissa 2024

Metallikuutio, jota kädet koskettaa

IoT Paja Säätiö lahjoittaa miljoona euroa Insinööritieteiden korkeakoululle

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto