Palvelut

Hyvinvointia ja opiskelukykyä tukevat ryhmät, työpajat ja verkkomateriaalit

Täältä löydät ryhmät, työpajat ja verkkomateriaalit hyvinvoinnin, opiskelukyvyn ja jaksamisen tueksi. Sivustoa ylläpitää Aallon Starting Point of Wellbeing.

Etäopiskelua ja muuta toimintaa yhdessä (ei edellytä ennakkoilmoittautumista):

Ryhmät ja työpajat suomeksi (ennakkoilmoittautuminen)

Ryhmät ja työpajat englanniksi (ennakkoilmoittautuminen)

Verkkomateriaalit

MyCourses-verkkokurssit

Tästä löydät MyCourses-verkkokurssit pääosin suomeksi. Jos etsit englannin tai ruotsin kielisiä verkkokurssejamme, vaihda tämän sivun kieli kyseiselle kielelle.

Opiskelutaidot

Opiskelutaidot koostuvat monesta osa-alueesta, kuten eri opiskelumenetelmien hallitseminen, itsensä johtaminen, yhteisössä toimiminen ja omien tunteiden säätely. Opiskelutaitoja voi oppia ja näiltä sivuilta löydät ideoita taitojen kehittämiseen sekä linkkejä lisämateriaaleihin.

Opiskelutaidot

Personal Impact

Personal Impact kokoaa yhteen Aallossa opetettavia, opintopisteellisiä kursseja esimerkiksi itsensä johtamisesta, arvoista, merkityksellisyydestä ja hyvinvoinnista.

Personal Impact hero page logo

Starting Point of Wellbeing

Starting Point of Wellbeing tarjoaa opiskelijoille matalan kynnyksen ohjausta hyvinvointiin ja opiskelukykyyn liittyvissä asioissa. Tältä sivulta löydät tietoa mm. ajanvarauksettomasta drop-in ohjauksesta, tapahtumista, asiantuntijoiden ajanvarauksellisesta ohjauksesta ja kampuksen hyvinvointireitistä.

Starting Point of Wellbeing logo

Mistä saan ohjausta ja tukea?

Ohjausta ja tukea opintojen suunnitteluun, opiskeluhyvinvointiin ja urapohdintoihin Aallon opiskelijoille.

Student guide illustration, supporting your studies
Tätä palvelua tarjoaa:

Oppimispalvelut

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.