Kestävä kehitys

Mitä on meneillään kestävyyden kentällä?

Tältä sivulta löydät kiinnostavia kestävyyden teemoihin liittyviä webinaareja, kursseja ja tapahtumia. Kannattaa katsoa ja osallistua, jos siltä tuntuu!
Kestävyysraportointikilpailun 2022 voittajat
Kestävyysraportointikilpailun voittajat 2022. Palkintojenjakoseminaari järjestettiin Kauppakorkeakoululla ja verkossa.

Tervetuloa kestävyysteemaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin! Katso osallistumisvinkkejä englanninkielisiltä sivuilta. Sivu päivittyy viikoittain ja siltä poistetaan aina menneet tapahtumat, eikä niitä arkistoida minnekään.

Tervetuloa myös aaltolaisten sisäiseen someen eli Aalto Socialin (social.aalto.fi) Sustainability Matters -ryhmään (Community) keskustelemaan mistä vain kestävyyteen liittyvistä asioista!

Aallon henkilöstö saa osallistua ilmaiseksi FIBSin tilaisuuksiin

Haluatko jonkin tapahtuman tai asian tälle sivulle? Jos kyllä, olethan yhteydessä:

Paula Schönach

Senior Advisor
E706 Dept. Management Studies

Kestävyys Kauppakorkeakoulussa

Kauppakorkeakoulussa satsataan kestävyyden kehittämiseen niin tutkimuksessa, opetuksessa kuin yhteiskunnallisessa vaikuttamisessa. Näille Kestävyys Kauppakorkeakoulussa -sivuille on nyt ensi vaiheessa kerätty asioita liittyen kestävyyteen opetuksessamme.

Aalto Lush Greenery