Avoimet työpaikat

Kurssiassistentiksi Insinööritieteiden Korkeakouluun syyslukukaudelle 2024

Aalto-yliopisto on rohkeiden ajattelijoiden yhteisö, jossa tiede ja taide kohtaavat tekniikan ja talouden. Tunnistamme ja ratkaisemme yhteiskunnan suuria haasteita ja rakennamme innovatiivista tulevaisuutta. Yliopistossa on kuusi korkeakoulua, lähes 11 000 opiskelijaa ja henkilöstöä noin 4000, joista lähes 400 on professoreita. Pääkampuksemme sijaitsee Espoon Otaniemessä.

Kurssiassistentiksi Insinööritieteiden Korkeakouluun syyslukukaudelle 2024:

Avaamme haettavaksi assistenttipaikkoja kandidaattiohjelmien kursseille. Työt soveltuvat niin kandi- kuin maisteriohjelmissakin opiskeleville Suomen kieltä osaaville ja työt tarjoavat oivan mahdollisuuden ansaita tuloja joustavasti omien opintojen ohessa mukavassa ja tutussa työympäristössä. Tehtävät sisältävät opiskelijoiden auttamista laskutuvissa, palautteen antamista sekä palautettavien laskuharjoitusten tai tenttien pisteyttämistä.

Palkan ja joustavan työajan lisäksi assistenttina toimiminen mahdollistaa erinomaisen kertauksen aiemmille opinnoille sekä tutustuttaa toimimaan akateemisessa opetus- ja tutkimusympäristössä kantahenkilökunnan ohjauksessa. Tehtävänsä erinomaisesti hoitaneet ja yliopiston henkilökunnan omalla toiminnallaan vakuuttaneet assistentit tyypillisesti myös ovat etulyöntiasemassa yliopiston tarjoamiin kesäharjoittelu- ja diplomityöpaikkoihin haettaessa.

Syksyn assistenttipaikkoja on haettavissa seuraaville kursseille:

• EKO-C1016 Termiset voimalaitokset ja uusiutuva energia
    Opetusperiodit I ja II
    Yhteyshenkilö: Mika Järvinen ([email protected])
  • EKO-C1017 Lämmönsiirto ja simulointi
    Opetusperiodit II
    Yhteyshenkilö: Ville Vuorinen ([email protected])
  • EKO-C1018 Termodynamiikka energiatekniikassa
    Opetusperiodit I ja II
    Yhteyshenkilö: Henrik Holmberg ([email protected])
  • EKO-C2001 Termodynamiikan ja lämmönsiirron perusteet
    Opetusperiodit I ja II
    Yhteyshenkilö: Eero Hirvijoki ([email protected])
  • ENG-C1002 Statiikka
    Opetusperiodi I
    Yhteyshenkilö: Tom Gustafsson ([email protected])
  • ENE-C3001 Energiasysteemit
    Opetusperiodi I
    Yhteyshenkilö: Kari Alanne ([email protected])

Hae assistentiksi alla olevasta ’Hae nyt’ linkistä rekrytointijärjestelmämme kautta ja liitä hakemukseesi Aalto-yliopiston opintosuoritusotteesi.

Hakuaika päättyy 10.5.2024 klo 23:59 Suomen aikaa (UTC +2). Aalto-yliopisto varaa oikeuden jättää paikka täyttämättä perustelluista syistä, pidentää hakuaikaa, avata haku uudelleen ja valita kandidaatteja, jotka eivät lähettäneet hakemusta hakuajan puitteissa.

Huom: Aalto-yliopiston työntekijöiden ja vierailijoiden pitää hakea paikkaa Workday-järjestelmästä (Internal Jobs –> Find Jobs).

Hakemiseen liittyvissä kysymyksissä auttaa HR Generalist Elmeri Martikainen, [email protected], +358 50 4630927.

Aalto-yliopistosta

Haluatko tietää lisää Aalto-yhteisöstä? Voit katsoa nämä videot: Aalto University – Towards a better world, Aalto People , and Shaping a Sustainable Future.

Lue lisää Aallossa työskentelystä: https://www.aalto.fi/fi/toihin-aaltoon.

Tutustu uuteen virtuaalikampuskokemukseemme: virtualtour.aalto.fi/.

Kiinnostuitko?