Uutiset

Vieraileva professori Paurav Shukla: “Näen BScBA-opiskelijoiden muutoksen itsevarmoiksi, ahkeriksi ja tunnollisiksi johtajiksi.”

Markkinoinnin professori Paurav Shukla on Digital & Data-Driven Marketing -laitoksen johtaja Southampton Business School -kauppakorkeakoulussa. Hänellä on laajaa akateemista kokemusta ja osaamista eri toimialoilta, ja hän on tarjonnut koulutusta sekä konsultointia monenlaisille yrityksille ja organisaatioille niin Euroopassa, Aasiassa kuin Pohjois-Afrikassakin. Shuklan opiskelijat ovat edustaneet kaikkiaan yli 60 eri kansallisuutta.
Professor of Marketing Paurav Shukla

Mitä opetat Mikkelissä?

Opetan BScBA-opiskelijoille Introduction to Marketing- sekä Comparative Consumer Behavior -kursseja.

Milloin opetit BScBA-ohjelmassa ensimmäistä kertaa?

Kauan sitten, kun koulu oli vielä nimeltään Helsingin kauppakorkeakoulu.

Mikä saa sinut palaamaan Mikkeliin yhä uudestaan?

Siihen vaikuttaa kokonaisvaltainen kokemukseni Mikkelistä: upeat opiskelijat, hienot järjestelyt sekä maisemanvaihdos kiireisestä Lontoosta Mikkeliin ja paikallisen luonnon kauneus.

Millaisia BScBA-ohjelman opiskelijat ovat?

Loistavia, ahkeria, kunnianhimoisia ja motivoituneita projektijohtajia, jotka osaavat opiskella ahkerasti - mutta myös juhlia ahkerasti.

 

BScBA-ohjelman opiskelijat ovat ahkeria, kunnianhimoisia ja motivoituneita."

Paurav Shukla, Professor of Marketing, Southampton Business School

Miten kurssit ja opiskelu eroavat kotiyliopistoosi verrattuna?

Eroja on siinä, miten kaikki on ylipäänsä järjestetty: opintojen rakenne, opetusympäristö jne. Southamptonissa on totuttu 12 viikon kursseihin, jotka sisältävät lomajakson sekä kahdesta kolmeen viikkoa lukuaikaa ennen tenttiä. Kun taas Mikkelissä kurssit suoritetaan kolmessa viikossa, yksi kerrallaan.

Mikä on hauskin muistosi Mikkelistä?

Tätä voisi kysyä Joanilta (ohjelmajohtaja) tai muulta henkilökunnalta. Heillä on paljon tarinoita minuun liittyen: kokkailumokista unohtuneisiin avaimiin, vierailuuni Pentissä, bussista myöhästymiseen, Lapin ja Tallinnan reissuihin, ja kaikkea siltä väliltä. Matkan varrella on tapahtunut monenlaista... Uskon kuitenkin olevani ainoa professori, jota on siteerattu ohjelman oppilaskunnan lehdessä, Bulletinissa. Saatte itse etsiä lehden numeron ja siteerauksen. 😊

Mikä on mielestäsi BScBA-ohjelman vahvuus?

Sen aikaansaama muutos opiskelijoissa. Opetan uusia opiskelijoita ensimmäisessä ja toisessa moduulissa, ja saapuessaan he ovat hieman arkoja ja hermostuneita. Mutta palatessani opettamaan moduulissa 10 näen heidän muuttuneen itsevarmoiksi, ahkeriksi ja tunnollisiksi johtajiksi. Tästä voi kiittää BScBA-ohjelman johtajaa, muuta henkilökuntaa ja opintojen rakennetta sekä eniten tietenkin opiskelijoita itseään. Ilman tätä yhdistelmää ja tiivistä yhteisöä, sellainen muutos ei olisi saavutettavissa.

 

Aalto University International Business -kandidaattiohjelma.jpg

International Business, kauppatieteiden kandidaatti (BScBA, Mikkeli) ja kauppatieteiden maisteri (Otaniemi) (3+2 vuotta)

International Business -kandidaattiohjelma (BScBA Program) tarjoaa opiskelijoille laaja-alaista osaamista ja kykyä rakentaa, kehittää ja johtaa yrityksiä kansainvälisellä asenteella. Kansainvälisesti suuntautunut kauppatieteiden kandidaatin tutkinto liiketoiminnan alalta avaa monenlaisia yksityisen ja julkisen sektorin uramahdollisuuksia useilla aloilla ympäri maailman. Jos siis tavoitteenasi on kansainvälinen tulevaisuus - esimerkiksi opiskelu tai työskentely ulkomailla - International Business -kandidaattiohjelma on juuri sinua varten.

Aalto-yliopiston Mikkelin kampuksella järjestetyn ohjelman aikana liityt globaalisti suuntautuneiden ja kunnianhimoisten suomalaisten ja ulkomaisten opiskelijoiden muodostamaan tiiviiseen ja kansainväliseen yhteisöön. Suoritettuasi intensiiviset kandidaattiopinnot, joihin sisältyy lukukausi ulkomailla jossakin ohjelman lukuisista huipputason kumppaniyliopistoista eri puolilla maailmaa, saat automaattisesti oikeuden jatkaa opintojasi yhdessä Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksen maisteriohjelmista.

Koulutustarjonta

Löydä lisää mielenkiintoista sisältöä sosiaalisen median kanavistamme

  • Julkaistu:
  • Päivitetty:
Jaa
URL kopioitu

Lue lisää uutisia

Opiskelija Design Factorylla.
Opinnot Julkaistu:

Ennätysmäärä hakemuksia englanninkielisiin kandidaattiohjelmiin

Aalto-yliopisto sai ohjelmiinsa kaikkiaan 7 362 hakemusta.
@aaltowellbeing on Instagram
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Seuraa meitä Instagramissa: @aaltowellbeing!

Tervetuloa mukaan: @aaltowellbeing. Nähdään Instagramissa!
Opiskelija Reetta Kälvälä, kuva: Markus Toivonen
Opinnot Julkaistu:

Opiskelija Reetta Kälvälä haluaa kehittää parempia syöpähoitoja tekniikan avulla

Bioinformaatioteknologiaa opiskelevan Reetan mielestä yliopisto tuntuu lukiota helpommalta, koska opiskelua voi ajoittaa omien aikataulujen mukaan.
NWB Finland packaging
Opinnot Julkaistu:

Kurssiyhteistyö Aalto-yliopiston VCD-opiskelijoiden kanssa tuo uusia ideoita NWB Finlandiin

Aalto-yliopiston Visual Communication Design -opiskelijat kehittävät ja suunnittelevat NWB Finlandille lähdevesituotteiden pakkaus- ja brändikonsepteja.