Uusi navigaatio aalto.fi-sivustolle

Aalto.fi-sivuston uusi navigaatio julkaistaan torstaina, 28.4.2022.

Nykyinen navigaatio korvataan niin sanotulla hampurilaispainikkeella, jota klikkaamalla navigaatio tulee esiin. Hampurilaispainike löytyy sivuston oikeasta yläreunasta. Uudistuksen myötä pystymme jakamaan navigaation linkkejä tarkemmin kategorioihin ja alakategorioihin. Lisäksi uuteen navigaatioon voi sisällyttää enemmän linkkejä.

Kirjaudu sisään nähdäksesi aaltolaisille tarkoitetut sisällöt

Uusi navigaatio näkyy kahdella eri tavalla: sisäänkirjautuneille ja -kirjautumattomille. Saamme näin luotua navigaatiosta kohdennetumman lisäämällä linkkejä, jotka ovat tärkeitä aaltolaisille. Näyttämällä ulkoisille käyttäjille eri linkkejä, sisäiset linkit eivät häiritse ulkoisten käyttäjien käyttökokemusta. Sisäänkirjautuneiden käyttäjien navigaatio sisältää linkkejä opiskelijaportaaliin, työkaluihin, sekä tietoa akateemiselle ja palveluhenkilöstölle.

Muista aina kirjautua sisään nähdäksesi aaltolaisten navigaation!

Jatkuva kehittäminen

Uuden navigaation tarkoitus on helpottaa sivustolla navigointia kaikkien käyttäjien osalta. Voit antaa meille palautetta uudesta navigaatiosta sivustolle automaattisesti ilmestyvän pop-up-kyselyn kautta. Kerätty data ja palaute auttavat meitä jatkuvasti kehittämään ja parantamaan sivuston navigaatiota.

Mikkelin IB-ohjelma 35 vuotta
Yliopisto Julkaistu:

Silmälasipäinen mies katsoo kameraan, taustalla kesäinen luonto
Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä