Tule mukaan Tutkijoiden Yöhön 24.9. kuulemaan kestävästä energiasta

Tutkijoiden yö on tiedetapahtuma, jossa tutkijat avaavat ovensa suurelle yleisölle. Koko päivän kestävässä tapahtumassa tiedettä ja sen saavutuksia juhlistetaan Suomessa yhtä aikaa yli 300 muun Euroopan kaupungin kanssa. Seuraava Tutkijoiden yö järjestetään 24.9.2021. Tapahtuma on suunnattu suurelle yleisölle, ja siinä keskitytään erityisesti perheisiin, oppilaisiin ja opiskelijoihin.
Logo of the European Researchers' Night

Tervetuloa mukaan Aallon ja sen Unite-kumppaniyliopistojen yhteiseen tilaisuuteen kestävistä energiaratkaisuista

Tilaisuus pidetään englanniksi perjantaina 24.9. klo 11-12.30. Tilaisuuden englanninkielinen nimi on "Unite! for sustainable energy".

Katso ohjelma ja liittymislinkki englanninkieliseltä sivultamme.

Tervetuloa!

Mikä on Unite-yliopistoverkosto?

Image from the conferment ceremony
Yhteistyö, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu:
EU parlamentti
Yhteistyö, Opinnot Julkaistu:

Milja Mieskolainen: Euroopan Parlamentin Schuman-harjoittelu ylitti odotukseni

Ihminen, joka katsoo kohti tulevaisuutta
Opinnot, Yliopisto Julkaistu:

Viisi vinkkiä, joilla voit kehittää luovuuttasi tänä keväänä ja kesänä

Shankar Deka on sähkötekniikan ja automaation laitoksen apulaisprofessori.

Robotiikka tarvitsee turvallisia käyttäytymismalleja