Monitaidefestivaali Art For All järjestetään Malmin lentokentällä elokuussa

Art for all festival flyer
Art For All Festivaali järjestetään 20.-22.8.2021 Malmin lentokentällä

Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun ja Taideyiopiston taideopiskelijat ja vastavalmistuneet järjestävät monitaidefestivaalin Art For All, joka järjestetään 20.-22.8.2021 Malmin lentokentällä. Festivaalissa on esillä teoksia esittävistä taiteista installaatioihin sekä audiovisuaalisiin teoksiin. Haluaisitko osallistua festivaaliin osana festivaalitiimiä tai ilmoittamalla teoksesi osaksi taiteellista kokonaisuutta?

Art For All ry

Art For All ry on taiteentekijöiden yhteisö, jonka tavoitteena on vahvistaa taide- ja kulttuurialan keskinäistä yhteistyötä. Yhdistys on saanut alkunsa Taiteiden ja suunnittelun korkeakoulun ja Taideyiopiston taideopiskelijoiden sekä oppilaitoksista vastavalmistuneiden aloitteesta.

Taiteilijahaku

Art For All järjestää taiteilijahaun festivaaliin. Taiteilijat valitaan viimeisen hakupäivän 7.9.2021 jälkeen ja teoksista muodostetaan yhtenäinen kokonaisuus. Taiteilijoilla on aikaa työskennellä ja valmistautua heinäkuun ja elokuun alun ajan. Tänä aikana työryhmiä ohjataan teosten tilaan sovittamisessa.

Hangaariresidenssi

16.8.-19.8. taiteilijat kasaavat teokset hangaarissa. Taiteilijoiden työskentely on tärkeä osa tapahtumaa. Hangaarissa työskentelyn aikana taiteilijat kohtaavat ja oppivat toisiltaan. Tapahtuman avajaiset järjestetään 20.8. ja hangaarin ovet ovat auki yleisölle viikonlopun ajan.

Lisätietoja ja osallistumisinfoa tapahtumasta löytyy yhdistyksen nettisivuilta. Ole yhteydessä festivaalin järjestäjiin mikäli tapahtumaan liittyen herää kysymyksiä:

artforall.fi

@artforallry (Instagram ja Facebook)

Shankar Deka on sähkötekniikan ja automaation laitoksen apulaisprofessori.

Robotiikka tarvitsee turvallisia käyttäytymismalleja

Robotiikka ja autonomiset järjestelmät kehittyvät nopeasti. Algoritmit, jotka kestävät häiriöitä ja epävarmuustekijöitä järjestelmässä ja ympäristössä, ovat kehityksen kannalta kriittisiä.
Kesäinen Otaniemen rantanäkymä, jossa Aalto-yliopiston logo ja tapahtuman nimi sekä VTT:n ja Avoimen tieteen logot.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa

Avoimen tieteen kesäpäivät pidetään Aalto-yliopiston Otaniemen kampuksella ja Zoomissa 3.–4.6. Ilmoittauduthan 3.5. mennessä!
Kaksi tummiin pukeutunutta miestä istuu suunnittelemiensa huonekalujen keskellä
Tutkimus ja taide, Opinnot Julkaistu:

Aaltolaisten muotoilua esillä Milanon huonekalumessuilla

Italialaisen muotoilijan ja japanilaisen arkkitehdin suomalaisesta kulttuurista inspiroitunutta yhteistyötä nähdään Salone del Mobile -messuilla Milanossa huhtikuussa. INTERDEPENDENCE-näyttelyssä on esillä myös muita projekteja Aallosta.
Front and back covers of book called Unfolding Public Art. Text in red, book covers in sand colour.
Palkinnot ja tunnustukset, Tutkimus ja taide, Yliopisto Julkaistu: