Hyvinvoinnin avaimet -sarja on täällä

Oasis of Radical Wellbeing - projektin Hyvinvoinnin avaimet -sarja tuottaa ja kerää hyvinvointimateriaaleja (tieteeseen pohjautuvia artikkeleita, podcast-jaksoja, videoita, koulutuksia ja harjoituksia) kuukausittain vaihtuvista hyvinvointiteemoista.
Hyvinvoinnin avaimet

Hyvinvoinnin avaimet - sarja on täällä! Oasis of Radical Wellbeing kerää kuukausittain paketin hyvinvointimateriaaleja käyttöösi.

Sarjan tonen osa käsittelee itsemyötätuntoa,  avulla rohkenemme tarkastella virheitämme ja korjata toimintaamme. Ilman itsemyötätuntoa häpeän tunne aiheuttaa helposti sen, että yritämme vain unohtaa epäonnistumisen, sen sijaan, että pysähtyisimme analysoimaan, mikä meni pieleen.

Sarjan ensimmäisen osan aiheena marraskuussa 2022 oli Tunnetaidot. Miksi on tärkeää tunnistaa toksinen positiivisuus ja oppia käsittelemään myös niin sanottuja negatiivisia tunteita? Kuinka voimme oppia hallitsemaan tunteitamme ja kertomaan toisillemme tunteistamme?

Lisää avaimia on tulossa. Pysy kuulolla!

Tunnetaidot

Hyvinvoinnin avaimet I: Tunnetaidot

Voimme yrittää hyväksyä ja tutkia hankalia tunteita. Miten? Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Itsemyötätunto

Hyvinvoinnin avaimet II: Rohkeutta ja itsemyötätuntoa

Myötätuntoa itseään kohtaan voi opetella. Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Hyvinvoinnin avaimet

Oasis of Radical Wellbeing

Autamme sinua ja yhteisöäsi löytämään keinoja oman hyvinvoinnin kehittämiseen.

Wellbeing desk logo bubbles on light blue background

Wellbeing Desk - hyvinvointia koko Aallon henkilöstölle

Matalan kynnyksen palvelupisteestä saat neuvontaa ja palveluohjausta työhyvinvointiin ja työkykyyn liittyvissä asioissa.

Palvelut
Hyvinvoinnin avaimet III: Ryhmäflow

Hyvinvoinnin avaimet III: Ryhmäflow - Mitä!?

Flow voidaan saavuttaa myös yhdessä muiden kanssa. Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Hyvinvoinnin avaimet IV: Ihmisten kesken

Korkealaatuiset yhteydet voivat myös auttaa meitä kehittymään ja kasvamaan ihmisinä sekä kiinnittymään yhteisöihin ja organisaatioihin. Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Hyvinvoinnin avaimet V: Liikettä aivojen eteen

Jo pieni määrä liikkumista voi virkistää aivoja ja rikastaa ajattelua. Aalto-yliopiston ammattilaisten kokoama hyvinvointipaketti käyttöösi.

Oasis of Radical Wellbeing

Palkinnot ja tunnustukset, Kampus, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Tule mukaan ensimmäiseen Aallon avoimen tieteen palkintotapahtumaan

Otakaari 1 kyltti Y-siipi
Kampus, Opinnot Julkaistu:

Maarintalon toiminnot siirtyvät Kandidaattikeskukseen

Maarintalo suljetaan toukokuun lopussa.
Aalto_University_staff_campus_bikes_2-5-2013_photo_Mikko_Raskinen
Kampus Julkaistu:

Pyörävarkaudet lisääntyneet kampuksella – muista lukita pyöräsi kunnolla

Kevään myötä pyörävarakaudet Aalto-yliopiston kampuksella ovat kasvaneet.
Kampus, Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

Avoimen tieteen ja tutkimuksen kesäpäivät 2024 järjestetään Aalto-yliopistossa