Harkitsetko kansainvälistä uraa? Osallistu Uniten webinaareihin

Unite-verkoston yliopistot tarjoavat webinaareja, jotka auttavat opiskelijoita syventämään tietämystään työmarkkinoista keskittyen erityisesti kansainväliseen uraan.
Business people talking. Photo taken from PDP Gala 2015 by Aino Huovio.

Oletko kiinnostunut kansainvälisestä urasta? Osallistu Unite-yliopistoverkoston webinaareihin.

Valmistuneiden työllistyminen on yksi Unite-yliopistoverkoston prioriteeteista. Näiden webinaarien tavoitteena on tarjota opiskelijoille erilaisia ​​näkemyksiä kansainvälisistä työmarkkinoista ja vahvistaa heidän osaamistaan ​​ja auttaa heitä selvittämään, missä he haluavat työskennellä, missä asemassa, minkä kokoisessa yrityksessä, millä toimialalla ja miksi.

Näissä istunnoissa jaamme kunkin maan erilaisia ​​realiteetteja ja Uniten kumppaniyliopistojen urakehityskokemuksia samalla kun jokainen istunto on voimavara kaikille osallistujille, ei vain niille, jotka opiskelevat tietyssä kumppaniyliopistossa, vaan kaikille, joka haluavat oppia lisää eri työmarkkinoista.

Webinaarit pidetään englanninkielellä. Tutustu webinaareihin alla ja ilmoittaudu!

Kevään 2022 webinaarit

Session Summary Date / Time Organiser

STEM careers for Women and Girls - in collaboration with Stellantis Group

• What does it mean to start a career as a female graduate in an international employer?
  • What is the added value for the company of female diversity in its strategy?
  • Why are inclusion policies fundamental for business growth?

More information

9 March

14:30 – 16:00 (CET)

Politecnico di Torino

Register here

before Monday 7th of March.

Entrepreneurship and the international environment: how to favor your employability?

• Entrepreneurship what does it mean for you?
  • What about export?

The most important question for the young generation will be to decide where they want to work, which place, which company size, which sector, and why?

More information

9 March

18:30 – 19:30 (CET)

Grenoble INP - UGA

Register here

before Tuesday March 8th, at 12pm

Professional opportunities for scientific and technical talent in Barcelona and Catalonia.

Discover the strategic sectors that generate job opportunities in Barcelona and Catalonia.

Training opportunities offered by UPC in these strategic sectors.

Services offered by UPC for people who want to come to work or start a business in Barcelona.

22 March

15:00 - 16:30

(CET)

Universitat Politècnica De Catalunya · Barcelona Tech

Register here (available soon)

PhD career - what next?

Learn more about the soft skills you may need to have or to develop in order to take a graduate position in a company!

18 April

13:00 (CET)

Universidade de Lisboa

Register here (available soon)

Yliopistoverkosto Unite!

kuva pikku finlandian puupilarista ja teksti time out

Aalto Squad students on campus
Opinnot Julkaistu:

Hakijoiden määrä Aalto-yliopistoon kasvoi kevään toisessa yhteishaussa

Suomen- ja ruotsinkielisiin kandidaattikoulutuksiin oli 13 500 hakijaa
Nuoret arkkitehdit istuvat ulkoportaikossa ja hymyilevät
Yhteistyö Julkaistu:

Ella Kaira ja Matti Jänkälä kuratoivat Suomen paviljongin vuoden 2025 näyttelyn Venetsiassa

Arkkitehtikaksikon näyttelykonseptin tematiikka on modernin arkkitehtuurin säilyttäminen.
Nanoselluloosaa
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu: