Fortumilta 250 000 euron lahjoitus

Lahjoituksen saa myös kolme muuta suomalaista yliopistoa.

Fortum on tehnyt 250 000 euron lahjoituksen Aalto-yliopistolle.  Samansuuruisen lahjoituksen saavat myös Lappeenrannan teknillinen yliopistolle, Åbo Akademi ja Oulun yliopisto. Lahjoitus on osa Fortumin Suomi100 -juhlavuoden ohjelmaa.

”Haluamme juhlistaa satavuotiasta Suomea katsomalla eteenpäin ja panostamalla Suomen keskeisimpään vahvuuteen eli osaamiseen”, sanoo Arto Räty, Fortumin yhteiskuntasuhteista ja viestinnästä vastaava johtaja.

Fortum on johtava puhtaan energian yhtiö, joka toimittaa asiakkailleen sähköä, lämpöä ja jäähdytystä sekä älykkäitä ratkaisuja resurssitehokkuuden parantamiseen.

Saastamoisen säätiön edustajat
Yhteistyö Julkaistu:

Saastamoisen säätiö toimii aktiivisesti edistääkseen tiedettä ja taidetta kansainvälisesti

Yhteiskunnallinen vaikuttaminen ja tuen kohdistaminen nuorten hyväksi on säätiölle tärkeää.
Biotuotekeskuksen avajaiset
Yhteistyö, Tutkimus ja taide Julkaistu:

UPM tukee Aalto-yliopiston sellututkimusta ja -koulutusta

Korkeatasoinen tutkimus mahdollistaa korkeatasoisen koulutuksen.
Jude Kokkonen. Kuva: Aalto-yliopisto / Roope Kiviranta
Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

Aito verkostoituminen on ihmisen kohtaamista ihmisenä

Kauppakorkeakoulun alumnille Jude Kokkoselle ihmiset ja yhdessä tekeminen ovat sydämenasia.
Puolijohdelan kesätyöpaikat 2024
Yhteistyö Julkaistu:

Puolijohdealan kesätyöpaikkoja avoinna tutkimusryhmissä

Semi-Summer 2024 -ohjelman kesätyöpaikat tarjoavat mahdollisuuden kartuttaa osaamista, jota tarvitaan kasvavalla ja kansainvälisellä puolijohdealalla.