Palvelut

Palvelut ja valmennukset itsensä johtamisen tueksi

Vahvistamalla itsensä johtamisen taitoja, jokainen meistä voi edistää työhyvinvointiaan ja kykyään kohdata muuttuvan työelämän haasteita paremmin.

Kuva oppimiskeskuksesta

Itsensä johtamisen nelikentän tavoitteena on luoda Aalto-yliopiston kehys itsensä johtamisen kokonaisuuteen ja kuvata kokonaisuutta niin, että se auttaa jäsentämään ja pohtimaan itsensä johtamiseen liittyviä taitoja ja tukee niiden kehittämistä muuttuvassa työelämässä.

Itsensä johtamisen perustana on itsetuntemus, ja siksi on tärkeää tunnistaa omia persoonallisuuspiirteitä, motivaatiotekijöitä ja vahvuuksia sekä kehittämiskohteita. Lisäksi on tarpeen tiedostaa omat tavoitteet​ työelämässä ja itsensä osana työyhteisöä. Itsetuntemustaan voi kehittää mm. reflektoimalla omia ajattelu- ja toimintatapoja sekä pyytämällä palautetta muilta omasta toiminnasta, vahvuuksista ja kehittämiskohteista.

Itsensä johtaminen on moniulotteinen kokonaisuus, jota voidaan jäsentää ja kuvata eri tavoin. Tässä mallissa kokonaisuutta on kuvattu työelämän ja Aalto-yliopiston tarjoaman tuen näkökulmasta.

Kaaviokuva itsensäjohtamisen eri osa-alueista

Alla on listattu nelikentän osa-alueittain palvelut ja valmennukset itsensä johtamisen tueksi

Workday Learning sovellus logo1

Itsensä johtamisen ja urasuunnittelun koulutukset Workday Learningissä (ulkoinen linkki)

Workday Learningistä löydät tarjolla olevat itsensä johtamisen ja urasuunnittelun koulutukset

Henkilöstöpalveluiden (HR) yhteystiedot

Löydät oman yksikkösi henkilöstöpalveluiden yhteyshenkilön tämän sivun kautta.

People biking in front of Väre and ABloc
Tätä palvelua tarjoaa:

Henkilöstökoulutus

Löysitkö tästä tarvitsemasi tiedon? Jos et, ota meihin yhteyttä.