Opiskelijan tukipalvelut

AllWell?-opiskelijakyselyn osa-alueet opiskelijan kehityksen tukena

AllWell?-opiskelijakysely mittaa opiskelukyvyn eri osa-alueita sekä opiskelijan kokemusta opiskeluhyvinvoinnista. Opiskelijan opiskelukyvyn ja opiskelukokemuksen ajatellaan rakentuvan neljästä eri osa-alueesta ja niiden vuorovaikutuksesta: Opiskelijan voimavaroista, opiskelutaidoista, yliopiston tarjoamasta opiskeluympäristöstä sekä opetuksesta ja ohjauksesta.

Alla on esitelty tarkemmin AllWell?-opiskelijakyselyn eri osa-alueet sekä kuvattu miten opiskelija voi kehittää opiskelukyvyn eri puolia sekä linkkejä lisämateriaaleihin.
Vuonna 2022 päivitetty opiskelukykymalli pohjautuu Kristina Kuntun julkaisemaan malliin (2006).
Vuonna 2022 päivitetty opiskelukykymalli pohjautuu Kristina Kuntun julkaisemaan malliin (2006. Yths.fi).

Opiskelutaidot

Omat voimavarat

Opetus ja ohjaus

Opiskeluympäristö

Opiskeluhyvinvointi ja kuormitus

Lisätietoa ja hyödyllisiä linkkejä

AllWell?-opiskelijakysely

AllWell?-opiskelijakysely on avoinna vuosittain kaikille toisen vuoden kandidaattiopiskelijoille ja ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoille. AllWell? selvittää opiskeiljan opiskelukykyyn vaikuttavia asioita.

AllWell?

AllWell?-opiskelijakysely ja opetuksen kehittäminen Aallossa

Vuosittain toteutettavalla AllWell?-opiskelijakyselyllä saamme tutkimuspohjaista tietoa pedagogisten kehittämistoimien suunnittelemisen tukemiseen. Kyselyn tuloksien yhteenveto toimitetaan Aallon ohjelmajohtajille ja koulun johdolle.

Henkilö luennoi luokan edessä henkilöstön jäsenille

Starting Point of Wellbeing

Starting Point of Wellbeing tarjoaa opiskelijoille matalan kynnyksen ohjausta hyvinvointiin ja opiskelukykyyn liittyvissä asioissa. Tältä sivulta löydät tietoa mm. ajanvarauksettomasta drop-in ohjauksesta, tapahtumista, asiantuntijoiden ajanvarauksellisesta ohjauksesta ja kampuksen hyvinvointireitistä.

Starting Point of Wellbeing logo

Mistä saan ohjausta ja tukea?

Ohjausta ja tukea opintojen suunnitteluun, opiskeluhyvinvointiin ja urapohdintoihin Aallon opiskelijoille.

Student guide illustration, supporting your studies