Stipendejä jaossa Kemian tekniikan korkeakoulun opiskelijoille

Aalto-yliopiston Kemian tekniikan korkeakoulu julistaa haettavaksi seuraavat stipendit CHEM tutkinto-opiskelijoille

Aleksander ja Lucie Lampénin, Oiva-Allan Pölkkysen ja Teknos-Winterin rahastojen stipendit sekä Dekaanin stipendit ulkomaisille opiskelijoille ovat haussa 31.5.2023 saakka.
Linkit hakusivuille löytyvät sivun lopusta.
Student Guide illustration, news items

Aleksander ja Lucie Lampénin rahaston stipendit

Aleksander ja Lucie Lampénin rahastosta jaetaan vuosittain opiskelustipendejä Kemian tekniikan korkeakoulun suomalaisille opiskelijoille.

Teknos-Winterin rahaston stipendit

Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu julistaa vuosittain haettavaksi Teknos-Winterin rahaston stipendit lahjakkaille Sustainable Metals Processing ja Functional Materials -pääaineopiskelijoille.

Oiva Allan Pölkkysen rahaston stipendit

Oiva Allan Pölkkysen rahastosta jaetaan vuosittain stipendi lahjakkaalle Kemian tekniikan korkeakoulun opsikelijoille hakukuulutuksen mukaisiin ohjelmiin.

Scholarship for foreign students in the School of Chemical Engineering

Tämä sivu on englanninkielinen ja löydät enemmän tietoa englanniksi. Vaihda kieli sivun yläosasta.

Anna palautetta sivusta

URL kopioitu

Opiskelijan opas uutinen, kuvitus
Opinnot Julkaistu:
From left to right: Lasse Kukkonen, Ida Parkkinen, Luisa Cardoso and Elias Keski-Nisula

Tutustu Uniten opiskelijaedustajiin Eliakseen, Idaan, Lasseen ja Luísaan

Unite!-yliopistoallianssilla on oma opiskelijayhdistyksensä, SURE!
Rows of doctors sitting with their doctoral hats on, photographed from behind

Valmistuneiden tohtoreiden kyselyn tulokset 2023

Valmistuneet tohtorit katsovat saaneensa valmiudet soveltaa itsenäisesti ja kriittisesti tieteellisen tutkimuksen menetelmiä ja luoda uutta tieteellistä tietoa. Lähes puolet suuntaa akateemiselle urapolulle.
Student Guide illustration, news items
Opinnot Julkaistu:

Myötätuntomentorointipilotti Aallon tohtoriopiskelijoille sai positiivista palautetta

Myötätuntoteemaista vertaismentorointia pilotoitiin syyslukukaudella 2023 Aallon tohtoriopiskelijoille. Osallistujat antoivat pilotista erittäin hyvää palautetta.