Stipendit ja apurahat

Oiva Allan Pölkkysen rahaston stipendit

Oiva Allan Pölkkysen rahastosta jaetaan vuosittain stipendi lahjakkaalle Kemian tekniikan korkeakoulun opsikelijoille hakukuulutuksen mukaisiin ohjelmiin.

Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu jakaa vuosittain Oiva Allan Pölkkysen rahaston stipendit. Rahastosta jaetaan vuosittain stipendi lahjakkaalle Kemian tekniikan korkeakoulun opiskelijalle. Seuraavien ohjelmien CHEM koulun opiskelijat huomioidaan:

-    Kemian tekniikan kandidaattiohjelma
-    Aalto Bachelor's Programme in Science and Technology (Chemical Engineering pääaine)
-    Kemian-, bio- ja materiaalitekniikan maisteriohjelma
-    Life Science Technologies ohjelman Biosystems and Biomaterials Engineering –pääaine
-    Master's Programme in Advanced Energy Solutions –ohjelman Industrial Energy Processes and Sustainability -pääaine
-    Creative sustainability- ohjelma
-    International Design Business Management –ohjelma

Rahasto jakamien stipendien suuruus ja määrä ilmoitetaan hakukuulutuksen yhteydessä. Myönnetyt stipendit maksetaan yhdessä erässä. Rahaston stipendi voidaan myöntää opiskelijalle vain kerran.
Stipendit on tarkoitettu ensisijaisesti 2-4 vuosikurssin opiskelijoille. Stipendejä myönnettäessä painotetaan hyvää opintomenestystä (opintojen keskiarvo vähintään noin 3, opintoja suoritettuna keskimäärin 55 op/vuosi) ja opintoihin liittyvää kansainvälistymistä, kuten toteutunutta tai suunniteltua vaihtojaksoa. Stipendin hakeminen diplomityön tekemiseen on mahdollista edellyttäen, että diplomityö on palkaton eikä sitä varten ole myönnetty muita apurahoja.

Hakuaika 6.5.-31.5.2024
Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu julistaa haettavaksi Oiva Allan Pölkkysen rahaston stipendit.
Rahasto jakaa enintään kolme (3) kpl 1 000 euron suuruista stipendiä. Myönnetyt stipendit maksetaan yhdessä erässä. Rahaston stipendi voidaan myöntää opiskelijalle vain kerran.

Hakemus laaditaan sähköisesti: hakemuslomake päivitetään hakuajan alkaessa

Hakemus on jätettävä viimeistään 31.5.2024.
Lisätietoja stipendeistä antaa opintoasiainpäällikkö Anni Rintala, sähköpostitse [email protected]

Anna palautetta sivusta