Stipendit ja apurahat

Aleksander ja Lucie Lampénin rahaston stipendit

Aleksander ja Lucie Lampénin rahastosta jaetaan vuosittain opiskelustipendejä Kemian tekniikan korkeakoulun suomalaisille opiskelijoille.

Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu julistaa vuosittain haettavaksi Aleksander ja Lucie Lampénin rahaston stipendit.

Rahastosta jaetaan vuosittain opiskelustipendejä CHEM-korkeakoulun suomalaisille opiskelijoille seuraavissa ohjelmissa ja pääaineissa:

Kemian tekniikan kandidaattiohjelma
Aalto Bachelor's Programme in Science and Technology (Chemical Engineering pääaine)
Kemian-, bio- ja materiaalitekniikan maisteriohjelma
Life Science Technologies ohjelman Biosystems and Biomaterials Engineering –pääaine,
Master's Programme in Advanced Energy Solutions –ohjelman Industrial Energy Processes-pääaine
Creative sustainability- ohjelman
International Design Business Management –ohjelma

Rahasto jakamien stipendien suuruus ja määrä ilmoitetaan hakukuulutuksen yhteydessä. Myönnetyt stipendit maksetaan yhdessä erässä. Rahaston stipendi voidaan myöntää opiskelijalle vain kerran.

Stipendit on tarkoitettu ensisijaisesti 2-4 vuosikurssin opiskelijoille. Stipendejä myönnettäessä painotetaan hyvää opintomenestystä (opintojen keskiarvo vähintään noin 3, opintoja suoritettuna keskimäärin noin 55 op/vuosi) ja opintoihin liittyvää kansainvälistymistä, kuten toteutunutta tai suunniteltua vaihtojaksoa. Stipendin hakeminen diplomityön tekemiseen on mahdollista edellyttäen, että diplomityö on palkaton eikä sitä varten ole myönnetty muita apurahoja.

Hakuaika 6.5.-31.5.2024

Aalto-yliopiston kemian tekniikan korkeakoulu julistaa haettavaksi Aleksander ja Lucie Lampénin rahaston stipendit.

Rahasto jakaa vuonna 2024 enintään 34 kappaletta 2 000 euron stipendiä.

Hakemus laaditaan sähköisesti: lomake päivitetään hakuajan alkaessa

Hakemus on jätettävä viimeistään 31.5.2024.
Lisätietoja stipendeistä antaa opintoasiainpäällikkö Anni Rintala, sähköpostitse [email protected]

Anna palautetta sivusta