Sisäolosuhdeilmoitukset jatkossa acre.aalto.fi:n kautta

Otaniemen, Töölön ja Metsähovin kiinteistöjen sisäolosuhdeilmoitukset tehdään maanantaista 6.9.2021 alkaen Aalto-yliopistokiinteistöjen (ACRE) kotisivujen kautta yhteydenottolomakkeella osoitteessa https://acre.aalto.fi/fi/yhteydenottolomake
Kampus

Kiinteistöhuollon muut, ei akuutit vikakorjauspyynnöt (kuten rikkinäisen valaisimen vaihto) tehdään edelleen Granlund Managerin kautta, mutta sisäolosuhteisiin (esimerkiksi lämpötila, valaistus, ilmanlaatu) liittyvät ilmoitukset tehdään 6.9. 2021 alkaen

ACRE:n kotisivujen yhteydenottolomakkeella

Valitse lomakkeelta alasvetovalikosta "sisäolosuhdeilmoitus". Lomakkeella tehtävistä ilmoituksista muodostuu palvelupyyntö, jota käsittelevät ensisijaisesti ACREn sisäolosuhdeasiantuntija sekä Aalto-yliopiston työsuojelun erityisasiantuntija. Sisäolosuhteisiin liittyvien poikkeamien käsittelyyn on yksityiskohtaisesti laadittu prosessi.

Sisäolosuhteisiin liittyvät ohjeet sekä lisätietoa poikkeamien käsittelystä löydät koostetusti täältä.

Lisätietoja antaa:

Tiina Okkonen

Erityisasiantuntija, työsuojelu

Sisäolosuhdepoikkeaman käsittely

Sisäolosuhdepoikkeamat käsitellään seuraavalla tavalla.

Aalto-yliopisto
Indoors picture of the Learning centre

Kiinteistöhuolto: palvelupyynnöt

Kun kohtaat sisäalueen tai ulkoalueen osalta poikkeaman, tee siitä vikakorjauspyyntö tällä palveluportaalilla.

Palvelut

White Aalto logo with exclamation mark standing in the middle of Otaniemi campus in the summertime
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-korkeakoulusäätiö laskee liikkeeseen kaksi joukkovelkakirjalainaa yhteismäärältään 150 miljoonaa euroa

Joukkovelkakirjalainoista saatavat varat käytetään pääasiassa kiinteistöinvestointien rahoittamiseksi otettujen lainojen jälleenrahoitukseen sekä lisäksi yleisiin tarpeisiin.
Photo collage of some of the actions funded by the Sustainability Action Booster grant
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Aalto-yliopisto rahoittaa opiskelijoiden kestävyystoimia kymmenillä tuhansilla vuodessa - "Tällaista emme ole nähneet muualla"

Aalto-yliopiston Sustainability Action Booster on apuraha, joka tukee opiskelijoiden ideoimia kestävän kehityksen projekteja kampuksella ja sen ulkopuolella.
Otaparkki julkisivu
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Otaparkki tarjoaa helpon pysäköintimahdollisuuden kampusvieraille

Pysäköintitalo Otaparkki sekä muut kampuksen maksulliset pysäköintipaikat tarjoavat pysäköintimahdollisuuden kampukselle saapuville vieraille.
Aalto University Mechatroic Circus & Jari Vepsäläinen
Kampus Julkaistu:

Aalto-yliopiston laboratoriot muuttuvat Mekatroniikan Sirkukseksi – Tästä on kyse

Mekatroniikan Sirkuksessa pääsee tutustumaan yliopistolla tehtävään tutkimukseen sekä opiskelijoiden omiin projekteihin. Tutkimus tarjoaa ratkaisuja myös ympäristölle.