Seuraa @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa, Facebookissa and TikTokissa!

Pysy kärryillä uusimmasta, tutkimukseen pohjautuvasta hyvinvointitiedosta sekä Aalto-yliopiston tapahtumista ja palveluista hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen seuraamalla @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa, Facebookissa ja TikTokissa.
Follow @aaltowellbeing on Instagram, TikTok and Facebook

Haluaisitko osallistua työpajoihin ja oppia mm. opiskelutaidoista ja itsensä johtamisesta? Saada tutkimukseen pohjautuvaa tietoa teemoista esimerkiksi itsemyötätunnosta, vuorovaikutustaidoista ja tunnetaidoista? Tai löytää tapahtumia, joissa ystävystyä matalalla kynnyksellä muiden aaltolaisten kanssa?

Seuraa @aaltowellbeing-tiliä Instagramissa, TikTokissa and Facebookissa!

Kokoamme sosiaalisen median tileillemme ajankohtaisia Aalto-yliopiston uutisia, palveluja ja tapahtumia hyvinvointiin ja inkluusioon liittyen.

Aaltowellbeing on instagram

Seuraa meitä Instagramissa: @aaltowellbeing!

Tervetuloa mukaan: @aaltowellbeing. Nähdään Instagramissa!

Aalto Oasis of Radical Wellbeing in the fields (Suvi Helko 2022)

Seuraa meitä Facebookissa: Aalto Wellbeing

Haluatko tietoa Aallon hyvinvointitapahtumista sekä vinkkejä hyvinvointia tukevaan opetukseen ja työskentelyyn? Seuraa meitä Facebookissa: Aalto Wellbeing!

Hyvinvoinnin avaimet

Oasis of Radical Wellbeing

Autamme sinua ja yhteisöäsi löytämään keinoja oman hyvinvoinnin kehittämiseen.

Ahomansikka
Kampus Julkaistu:

Ihmisten, kasvien ja pölyttäjien kampus

Aalto-yliopiston kampusluontoa hoidetaan monimuotoisuus ja luontotyyppien ominaislajisto huomioiden.
Kampus, Yhteistyö, Yliopisto Julkaistu:

HR palvelupisteen kesätauko ja uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen

HR palvelupiste on kesätauolla 28.6 - 5.8.2024. Uudet aukioloajat 6.8.2024 alkaen ovat tiistai - torstai klo 12.00 - 15.00. Huom! aukioloajat muuttuvat 6.8.2024 alkaen.
Aalto Space mockup ravintolatarjonnasta
Kampus, Yliopisto Julkaistu:

Ravintolapalvelut Aalto Spaceen - testaa ja voita!

Testaa, löydätkö kampuksen ravintolat Aalto Space -sovelluksesta ja voita kesäisiä palkintoja.
Aalto Digital Creatives visual image
Kampus, Yhteistyö Julkaistu:

Haku Aalto-yliopiston luovien alojen esihautomo-ohjelmaan on auki – hakuaikaa on 16.9.2024 asti

Aalto Digital Creatives -esihautomon kuudes kierros alkaa lokakuussa. Hae mukaan nyt!